[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een heerlijke actie! Deze stond al op de planning om te bestellen, maar denk dat ik deze maar even vooruit schuif naar deze week.

woowww 200schoten voor 80,- dat is een dik blok als je ze alle 8 doorverbind. dit is toch een Mad Twister?
Lekker cakeje, zeker voor dit geld. Maar ik zou de Decibel niet direct willen vergelijken met een Mad Twister. Die schiet meer in salvo's met een iets sterkere spinner.

En mijn ruggengraat is weer zwak, maar niet volledig weg. Dus heb mij kunnen inhouden tot 2 cakejes ipv een karton. Bedankt voor deze aanbieding Patrick.

Nu het filmpje van the scream van wolff online is kunnen we de weekaanbieding ervan verwachten? (In het begin werd het vervangen door ander product door ontbrekend video en zou later terugkomen?)

Ik ben deze week overigens vrij, dus het kan zijn dat ik op pm's en mail wat trager reageer.
Maar ik moet voor de verkoop begint nog ff baby kamer klaar fixen dus dat gaat ff voor :angel:

Ik heb op de zakelijke account een aantal pm’s gehad of the sream ook in een karton actie kan komen.
Vanavond probeer ik hier even naar te kijken en de pm’s te beantwoorden.
Als ik een leuke karton actie kan doen zal ik deze ook online zetten en in de topic melden!

Die gaan we zeker even volgen, want vind de cake geweldig. Ben benieuwd Patrick. En succes met klussen :cool:

En besteld, bedankt Patrick. Hopelijk zijn de volgende week acties minder interessant voor de portemonnee:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan