Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En te veel vocht in je olie, spat de pan uitWellen hoeft niet lang. Max een minuut of 15. Anders ben je al je smaak kwijt!
Ga denk ik ik Koopmans proberen en een eigen/opgezocht recept. Met appel, rozijnen en krenten. Rozijnen nachtje laten weken of maakt dat niet uit?
Rozijnen/krenten/appelmix na het wellen en uitlekken even door de bloem halen. Blijven ze meer 'in' je mix/beslag zitten ipv naar 'buiten trekken'
Geen water vervanger? Lekker donker biertje ofzoVandaag berlinerbolletjes gemaakt. Heerlijk, simpel met een banketbakkersroom mix van Dr. Oetker.
Ze waren weer heerlijk, in totaal 13 gemaakt en lekker uitgedeeld. Als toppunt mijn oma van 94 in het verzorgingstehuis er mee kunnen verblijden.
Bekijk bijlage 77970
Over het beslag vam vorige week was ik niet helemaal tevreden, ondanks dat ze erg lekker waren. Zeer krokant door de toevoeging van een ei en 25 gram roomboter (minus 30ml water). Nu weer iets minder water toegevoegd. Ook weer een ei en 25gr roomboter toegevoegd, dit keer 6 minuten gemixt (zo creëer je meer luchtcellen) en niet op 190 graden gebakken, maar op 180 graden en 2 minuutjes langer gebakken.
Bekijk bijlage 77972