Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lust nog wel wat oliebollen. Dit jaar nauwlijks wat gehad. Echt fijn de griep hebben tijdens de jaarwisseling.

Zo dan, er zouden er zeker nog wel een paar ingaan zeg. Maar ben bang dat dat nog wel een tijdje zal duren.

Zou gaan bakken dus alles weer in huis gehaald. Door tijdgebrek helaas niet gedaan.denk binnenkort of rond de zomer maar ff gaan doen.

Heb er uberhaupt maar 2 gegeten in 2022

Ik lust nog wel wat oliebollen. Dit jaar nauwelijks wat gehad. Echt fijn de griep hebben tijdens de jaarwisseling.
nou dan ben ik niet het enige slachtoffer tot en met 07:00 1 jan. heerlijk, middags wat hoofdpijn avonds 40 graden koorts dood en doodziek, tot gisteren weer voor het eerst buiten geweest of beter naar buiten gekund.

nou dan ben ik niet het enige slachtoffer tot en met 07:00 1 jan. heerlijk, middags wat hoofdpijn avonds 40 graden koorts dood en doodziek, tot gisteren weer voor het eerst buiten geweest of beter naar buiten gekund.
Dat is wel een hele slechte timing, dan ben je al ziek en dan ook nog eens op de meest favoriete dag.

Zo dan, krijg meteen trek. Heb er nog een paar in de vriezer liggen en ga ze er meteen maar even uithalen.

Zou hier nu toch zo een zin in hebben, maar heb er gewoon geen enkele gegeten, wel megaveel appelflappen daarentegen, kan ze nog proeven. :p

De oliebollen kramen staan hier nog dus van het weekend maar even een zakje scoren.

Ik hou van oliebollen. Echter afgelopen jaar mar 2 stuks gegeten.
Gewoon vergeten door de goede spanning en het stoken!

Gister na het werk meteen richting de oliebollen kraam. Toch was die al weg. Vorig weekend stond hij er nog. Nou dan maar door weer en wind naar de volgende, ook niet. Dus voor mij helaas geen oliebollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan