Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel een kraam bij de kermis gezien, maar die verkocht dus geen oliebollen. (Hun hele logo bestond uit oliebollen maar goed #FAIL)

Ohh dat is wel vreemd tot op elke kermis een egte olliobollen kraan gezien zelf bij de sommige metro station staan ze al.. komende weekend weer eens zakje scooren op de kermis.. :p

Mocht je in Utrecht zijn.. heb er al heel veel gespot de afgelopen weken. Dus vollop verkrijgbaar :D

Afgelopen weekend was er kermis vlak bij...ik ben dus gewoon vergeten om er even snel langs te gaan en een bolletje te halen :frusty:

Afgelopen week met de kermis hier in het dorp uiteraard even wat oliebollen en appelbeignets gescoord. Heerlijk dat deze tijd ook weer begint. Lekker man! :thumbsup:

Gister stond ik helaas voor een dichte kraam. Van het weekend nog maar eens proberen.

Gister avond zag ik het goed de kraam staat weer waar hij hoort te staan :handsup:
Hopelijk zaterdag de eerste bol weer te mogen nuttigen

vandaag ook een voor een gesloten kraam gestaan:frusty:

Voor de liefhebbers: Lidl heeft deze week (verse) oliebollen. Ik ga morgenochtend even een zakje halen:D

Vanmorgen ook direct een zakje gehaald.
Nee, niet zo lekker als van een oliebollenkraam maaaaaaar, ze smaken Fan-tas-Tisch!! Och wat heerlijk weer de eerste oliebol van het jaar!

IMG_20211008_104434.jpg

Hier nog steeds geen kraam kunnen spotten helaas, wordt tog wel tijd zo langzamerhand.

Vandaag weer net te laat bij de kraam. Het vet stond al uit en de bollen waren op.

Afgelopen week weer eens een oliebol gescoord, blijft toch héérlijk hoor!

Vandaag 13 oliebollen, 1 Berliner bol, 1 rum rozijnenbol en een suikerbol gehaald bij de Intratuin/vuurwerkbunker te Pijnacker :)

Vandaag de eerste oliebol sinds januari weer gehad. Tijdens een dagje weg in Den Haag kwamen we een kraam tegen en dat zag er toch wel weer heel erg lekker en sfeervol uit! Nadat ik eerder een drank winkeltje tegenkwam met nog steeds een banner met vuurwerk op de ruit hoorde een oliebol er ook bij.

Rond oud en nieuw en misschien stiekem al een keer in november zelf bakken :D
Gewoon volgens recept van het pakkie met een beetje extra vanille suiker of water vervangen met herfstbok.

Hier van de week ook de eerste bollen op en wat smaakte ze weer heerlijk zeg. Altijd fijn om na maanden geen bol gehad te hebben ze eindelijk weer te kunnen scoren. Denk dat dat de komende tijd wel vaker zal gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan