Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist ook maar even genoten van een bakkie en een overheerlijke warme oliebol. In een poging de sfeer wat te verhogen zelfs maar even een paar kerstliedjes opgezet.
Bekijk bijlage 57258
Zojuist ook maar even genoten van een bakkie en een overheerlijke warme oliebol. In een poging de sfeer wat te verhogen zelfs maar even een paar kerstliedjes opgezet.
Bekijk bijlage 57258
Zou kiezen voor een gaspit met een grote pan of een elektrisch pitje, het belangrijkste is dat je je olie op 180 graden kan houden. In een koude schuur is dat waarschijnlijk wel wat moeilijker als binnen.Lekker hoor! Mijn Oma had ook altijd zulke schotels
Onder de zelf bakkers, ik bak altijd ieder jaar zelf oliebollen. Nu we verhuist zijn, verhuis ik ook met het bakken naar de schuur.
De mensen die ook buiten/in de schuur bakken. Wat gebruiken jullie om oliebollen in te bakken? Gaspitje met pan? Frituur pan? Electrisch plaatje? Ben nog aan het kijken wat voor mij dit jaar het beste gaat zijn.
Zou kiezen voor een gaspit met een grote pan of een elektrisch pitje, het belangrijkste is dat je je olie op 180 graden kan houden. In een koude schuur is dat waarschijnlijk wel wat moeilijker als binnen.
Het enige voordeel van een verbod zou zijn dat ik dit jaar op oudejaarsdag weer eens tijd heb om oliebollen te gaan bakken...![]()
Vandaag niet de dichtstbijzijnde oliebollenkraam opgezocht, maar even een stukje gereden omdat die bewuste kraam bekend staat om de heerlijke berliner bollen.
Heerlijk bakkie koffie erbij om zo te proberen toch nog een beetje te genieten.
Bekijk bijlage 57423
Bekijk bijlage 57424