Fireworkfanatic
VWC lid
Nondeju, krijg meteen zin in oliebollen hiervan haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn moeder maakt ze ieder jaar zelf en ik blijf dat by far de lekkerste vinden die er zijn. Het zal vast komen omdat ik ermee opgegroeid ben maar ik vind het prima haha. Altijd de 31e even op visite en druk dan zo 6 vers gebakken oliebollen in de eerste 10 minuten naar binnen
Ik ben overigens wel iemand die niet houd van krenten, gewoon een naturel bolletje kun je mij voor wakker maken.
Zie ik dat goed? Speelman standje ?
Mooi gedaan Bizzlezien er heel goed uit, beslag doorspatelen voordat je gaat scheppen voorkomt dat je beslag de olie gaat opzuigen. Zou er nu ook wel een paar lusten!
![]()
Ziet er heerlijk uitEn het was weer bakdag vandaag. Dit keer de appelbeignets van Cees. Volgens het recept gaan er goudreinetten in, maar die zijn pas leverbaar vanaf oktober dus heb er maar een elstar in gedaan. Oja en had niet zo'n leuk karteluitstekertje liggen dus ze zijn egaal rond(met een soepkom gedaan). Voorbereiden is een makkie en het afbakken ook. Blij met het eindresultaat, nu alleen de smaak nog testen straks
Bekijk bijlage 55401
Bekijk bijlage 55402
Bekijk bijlage 55403
Bekijk bijlage 55404
Bekijk bijlage 55405
Bekijk bijlage 55406
Bon Appetit!