Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Maak je ze zelf? Laat ons je beste recepten weten..
Koop je ze? Dan zijn we natuurlijk ook benieuwd waar ze het lekkerst zijn!

Gisteren op de kermis in Noordwijk een paar gekocht. Ik heb ze wel lekkerder gegeten iig.

Oliebollen... verslaafd aan. Waar en wanneer ik ze ook zie, koop ze altijd. Zelf bakken doen we altijd in de zomer een keer, en traditiegetrouw op 30 december. Heerlijk sfeertje altijd in de schuur, nu al weer zin in.

Haha hier ook een oliebollen gek. Als ik ze zie moeten ze inderdaad gekocht worden en vanaf het moment dat ze er weer standaard staan aan het eind van het jaar. Rijd ik er regelmatig even heen om een zakje te scoren. Zelf bakken doe ik zelf alleen om vast wat sfeer te proeven eind november en een keer halverwege december. Met oudjaar te druk met andere dingen en laat ik het dus mooi over aan een ander.

Hier ook gek op oliebollen, maar de appelbeignets zijn wel echt favoriet. Daar kan ik echt geen genoeg van krijgen. Sinds 3 jaar bakken we zelf en dat bevalt zeer goed, veel lekkerder en ook zeker goed voor de sfeer.

Afgelopen jaar 2 x dit recept gebruikt en waren echt heerlijke bollen moet ik zeggen.

Goede bollen zijn dit idd, recept ook al een paar keer gebruikt. Het is altijd of deze of die van Holtkamp. Beide top!

Zo, vandaag alweer de eerste gehad bij de Intratuin, niet heel goed maar ach, wel lekker voor tussendoor.

Meestal koop ik Olibollen, wafels bak ik wel zelf. Ik zet ze op tafel voor de traditie maar vaak door de kruidkoorts eet ik er weinig tot geen haha

Ben inmiddels alweer bij 4 verschillende geweest sinds vorige week haha. Lekker hoor! En zag dat er een kraam hier vlakbij mee doet met 'too good to go'. Dus die bestel ik van de week ook eens, ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan