Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
WoW wat een prachtige creaties happy! Dat zijn een stel mooie technieken die je onder de knie hebt. Chapeau hoor! Ziet er waanzinnig realistisch uit.
Hoe heb je die boompjes gemaakt?
Dat ziet er serieus goed uit zeg, gaaf om te zien. Ik neem me ieder jaar weer voor om er mee te beginnen, maar vind het dan toch te veel geld telkens. Maar kan enorm genieten van de verhalen en foto’s hier.
Ja doe dat. Leuk om te zien. Kan k ook veel van leren.
Dit jaar ook maar weer een kerstdorp bouwen. Afgelopen jaar niet van gekomen ivm bouwen van een overkapping.
Filmpje is kerstdorp van 2 jaar geleden:
‘K kan nog veel van je leren’ haha
Klopt, dit had ik de afgelopen jaren ook. Ik wilde ook steeds beginnen, maar als je in september/oktober begint, en je hebt ook nog het vuurwerk daarbij, dan loopt het, in mijn geval, teveel in de kosten. Toen in het begin van het jaar de eerste freakshops open gingen, en ik de prijzen zag. Heb ik toen de beslissing genomen om iets minder vuurwerk te kopen en hiervoor in de plaats te investeren in mijn kerstdorp. Ik ben vanaf mei/juni bezig en zit al boven de €1000,00. Voordeel hiervan is wel dat veel uitgaven eenmalig zijn
Daarnaast ben ik er achter gekomen dat ik het erg leuk vind, en zo is een nieuwe hobby geboren
![]()
WoW wat een prachtige creaties happy! Dat zijn een stel mooie technieken die je onder de knie hebt. Chapeau hoor! Ziet er waanzinnig realistisch uit.
Hoe heb je die boompjes gemaakt?
Echt super knap zeg, ik doe het je niet na. Heb je nog meer dingen in de planning om zelf te maken?