Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kruidvat heeft goedkope Efteling gebouwtjes vs de crazy prijzen van de tuincentra :p
Mocht dit iemand aanspreken
Action heeft uiteraard ook van alles.
Vooral van plastic, maar mocht je minder willen/kunnen besteden dan is het een optie.

Ben zelf langs de Intratuin in Pijnacker geweest.
Zag er erg leuk uit en ze hebben heel veel.
Ze hadden ook Halloween thema dingen.
Past helaas niet in mijn budget.
Ik ga nog 1 keer langs voor de fun

Laatst bewerkt:
Prachtige creaties. Gisteren ook besloten dit weekend te gaan bouwen. Eerst twee tafels gehaald bij de IKEA, gisterenavond alle doosjes uitgepakt en vandaag aan de bak. Had al wel echt een idee over twee werelden, Santa's Wonderland en de normale wereld, gescheiden door een klein bos.
De hele dag mee bezig geweest, ook voor het eerst wat met hoogte geprobeerd, zo een vouwbaar doek voor de bergen is wel echt ideaal zeg.

Vanmorgen begonnen met uitstallen om de indeling een beetje helder te hebben.

1000111877.jpg
1000111878.jpg

Daarna de hoogte toegepast en alles meer op de plek gezet.

1000111882.jpg
1000111884.jpg

En toen was dit het eindresultaat, althans, bij Santa's Wonderland moet er nog een set bomen bij en ik moet nog wat schaats figuurtjes zien te vinden. Meiden ook helemaal blij mee, super sfeervol weer in huis.

1000111916.jpg

1000111942.png
1000111943.png
1000111944.png
1000111945.png

Prachtige creaties. Gisteren ook besloten dit weekend te gaan bouwen. Eerst twee tafels gehaald bij de IKEA, gisterenavond alle doosjes uitgepakt en vandaag aan de bak. Had al wel echt een idee over twee werelden, Santa's Wonderland en de normale wereld, gescheiden door een klein bos.
De hele dag mee bezig geweest, ook voor het eerst wat met hoogte geprobeerd, zo een vouwbaar doek voor de bergen is wel echt ideaal zeg.

Bekijk bijlage 1803006
Bekijk bijlage 1803007

Bekijk bijlage 1803008
Bekijk bijlage 1803009

En toen was dit het eindresultaat, althans, bij Santa's Wonderland moet er nog een set bomen bij en ik moet nog wat schaats figuurtjes zien te vinden. Meiden ook helemaal blij mee, super sfeervol weer in huis.

Bekijk bijlage 1803005

Bekijk bijlage 1803010
Bekijk bijlage 1803011
Bekijk bijlage 1803012
Bekijk bijlage 1803013
Ziet er al goed uit 👍

Bekijk bijlage 1803006
Bekijk bijlage 1803007

Bekijk bijlage 1803008
Bekijk bijlage 1803009

Bekijk bijlage 1803005

Bekijk bijlage 1803010
Bekijk bijlage 1803011
Bekijk bijlage 1803012
Bekijk bijlage 1803013
Ziet er goed uit! Dat heb je snel gedaan.

Inderdaad mooi snel gedaan Mike, maar ziet er ook echt tof en sfeervol uit.

Heistek die van jou ziet er ook gezellig uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan