Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niels is inderdaad op wereldreis.
Het eerste jaar zijn ze inmiddels al onderweg de planning is volgens mij 5 jaar rond de wereld.
Ze zijn te volgen op youtube voor wie het leuk vind.

Ik heb een aantal vlogs gezien en vind het mooi dat ze dit op deze leeftijd doen. Niet blijven dromen, maar er gewoon voor gaan. Al moet ik er niet aan denken om dagen met vrouwlief opgesloten te zitten op zo’n zeilbootje 😂

Bedankt voor al je update's hier happy, erg van genoten. Je hebt er een mooi dorp van gemaakt hoor, tof.

Die pijlen hierboven zien er ook echt gaaf uit.

Update 1 bouw diorama

Vanochtend werd ik wakker met een vreemd gevoel… Het kerstdorp was eindelijk *klaar.* Echt klaar. Ik zat als een verdwaalde kerstman zonder slee: wat nu? De afgelopen maand heb ik letterlijk elk vrij uurtje, elke koffiepauze, en elk moment waarop de pizza in de oven zat, in dat dorp gestopt. Ik stond ermee op, ging ermee naar bed – als het dorp kon praten, was het waarschijnlijk mijn beste vriend geworden. En nu… ja, ik zat duidelijk in het welbekende ‘zwarte gat’.

Om dat lege gat op te vullen, had ik gisteren *Red Dead Redemption 2* aangeschaft. Want ja, als iets het zwarte gat kan vullen, is het wel een van de beste single player games ooit, toch? Maar na een kleine anderhalf uur rondrennen als cowboy begon mijn kerstdorp alweer te fluisteren: *"Kom terug! Ik heb je nodig!"* En ja hoor, ik kon het niet laten. Er kwam ineens een geweldig idee op: *Spooky Town 2.0*!

Ik vond nog wat spullen van mijn vorige dorp, waarvan een deel het thema “Spooky Town” had. Perfect! Een klein, mysterieus hoekje op de kast, en voilà, ik was weer back in business 😁👊. Het begin is er – Spooky Town leeft. Maar uiteraard kwam ik er al snel achter dat ik toch iets te enthousiast was: te weinig spullen om het hele diorama te vullen.

Gelukkig zie ik dit als een *fantastisch excuus* om wat nieuwe dingen te kopen. 😎 Nu is het wachten op de pakketjes. En zodra die arriveren, bouw ik verder – de reis naar de ultieme kerstspookstad is weer aan! 🎅👻
IMG_0735.jpeg

Sinds enkele jaren bouw ik ook een dorp, ik heb besloten om dit jaar een trein te willen toevoegen. wie heeft er al een trein en kan min eventueel wat adviseren?

Ik had de starterset van Piko op het oog (HO) dit omdat ik iets wil dat redelijk op schaal is en goed bij mijn huisjes past.
Ik probeer alleen maar eigen merk Intratuin te kopen omdat ik die huisjes over het algemeen mooier en realistischer vind.

:bonk: Ja nieuwe kerstboom, lampjes, en toch maar weer wat dingen voor het kerstdorp haha. Geen ruimte voor, maar koop elk jaar wat, als ik dan ooit weer een huis met ruimte heb, kan ik los :d
Beste verslaving ook wel hè

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan