Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een aantal vlogs gezien en vind het mooi dat ze dit op deze leeftijd doen. Niet blijven dromen, maar er gewoon voor gaan. Al moet ik er niet aan denken om dagen met vrouwlief opgesloten te zitten op zo’n zeilbootjeNiels is inderdaad op wereldreis.
Het eerste jaar zijn ze inmiddels al onderweg de planning is volgens mij 5 jaar rond de wereld.
Ze zijn te volgen op youtube voor wie het leuk vind.
Echt onwijs mooi geworden!! Leuk dat we konden “meeleven met de opbouw”.Update 17 bouw kerstdorp.
Na ongeveer 100 uur is het kerstdorp klaar. Meer foto’s en een filmpje komen binnenkort.
Bekijk bijlage 1801882
Vuurpijlen? LevensgevaarlijkEen familielid heeft deze gemaakt voor in mijn dorp, echt blij mee.
Bekijk bijlage 1801950
Ziet er echt super gaaf uit. Netjes gedaan zeg!Update 17 bouw kerstdorp.
Na ongeveer 100 uur is het kerstdorp klaar. Meer foto’s en een filmpje komen binnenkort.
Bekijk bijlage 1801882
Moeten we nu ook een topic openen: praat je wel eens met je kerstdorp?
En nog ingeslagen?Vandaag de hele dag 20% korting (op bijna alles) bij de Intratuin, ook online![]()
Mijn vriendin is aardig los gegaan op de webshop haha, zelf heb ik een vuurwerk decoratie lampje gekochtEn nog ingeslagen?
En nog ingeslagen?
Beste verslaving ook wel hèJa nieuwe kerstboom, lampjes, en toch maar weer wat dingen voor het kerstdorp haha. Geen ruimte voor, maar koop elk jaar wat, als ik dan ooit weer een huis met ruimte heb, kan ik los
![]()
Beste verslaving ook wel hè