Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update 2 bouw Spooky Town diorama.

Nadat gisteren de poster voor de achterwand was binnengekomen kon ik verder. Achterwand is klaar en het landschap is in model gebracht. Nadeel is nu wel, in tegenstelling dat het kerstdorp waar er altijd wel wat te doen was, dat ik na elke bewerking moet wachten totdat het droog is.

IMG_0741.jpeg

Lekker, ik ga ook kijken om het aan te pakken. Heb me nog in kunnen houden qua aanschaf, vooral wat figuurtjes en bomen tot nu toe.
Wilde wel wat extra huisjes enzo, ook de 4 huisjes met de rendieren erin, maar zag ze zaterdag weer en ik vind toch het felle gekleurde licht net té, jammer.
Maar goed, er is nog een stal mogelijk die wel leuk is. Maar eerst eens kijken of het nodig is, want ieder jaar is de ruimte groter, maar door meer te kopen, past het alsnog nooit geheel. Aanvullen kan altijd nog. :)

Dat zijn mooie items maar snap dat de kleuren te vel zijn. Lees vaak dat nagellak erop doen enorm scheelt.

Ziet er echt goed uit allemaal zeg, knap werk. Vind met name de uitkijktoren en de brug die je zelf gemaakt hebt erg tof, wou dat ik zo handig was.

Prachtig! Wat is de vijver mooi geworden zeg. De vissen er in vind ik een erg fijn detail. Heel sfeervol. Bedankt dat wij jouw bouwkunsten en voortgang mochten volgen. Ik vond het zeer vermakelijk.

@happy4ever1968 wat ontzettend gaaf !!
Als je dan de eerste 12 seconden ziet, denk je: leuk een kerstdorp. Maar man man wat zitten er veel mooie details in als je het filmpje verder kijkt. Geweldig mooi gemaakt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan