Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels wel alles binnenDit jaar iig niks bestellen met de Intratuin -20% kortingsactie. Dat was geen succes haha. Nu wel alle tijd om het een en ander neer te zetten.
Ja wat er toen besteld is wel haha! Kerst was bijna voorbij.Inmiddels wel alles binnen![]()
Kijk zelf ook al enorm uit naar het bouwen weer, al zal dat nog eentijd duren. Heb al wel weer genoeg ideeën hoe ik het dit jaar wil.
Volg ook redelijk wat pagina's op FB, daar komen nu ook alweer prachtige dorpen voorbij, blijft mooi om te zien.
Dat meen je niet. Ik weet dat er een tattooshop huisje is van Lemax, maar dat is al een oudje en zeer gewild en moeilijk te krijgen. Heb hem ook niet tussen de nieuwe items van Lemax gezien, of bedoel je intratuin eigen merk?Intratuin heeft dit jaar een tattooshop als 'kersthuisje'. Kan leuk zijn!
Een groot budget hebbenIk wil hier dus wel mee beginnen, heeft iemand beginners tips?![]()
Dat meen je niet. Ik weet dat er een tattooshop huisje is van Lemax, maar dat is al een oudje en zeer gewild en moeilijk te krijgen. Heb hem ook niet tussen de nieuwe items van Lemax gezien, of bedoel je intratuin eigen merk?
Dat klinkt goed allemaal zeg, zeer benieuwd naar je drop. Denk dat je ook wel de eerste bent hier die met het bouwen begint.Rond 10 september wordt mijn bestelling uitgeleverd. Vanaf 14 september begin ik te bouwen. Ik kan niet wachtenDorp wordt iets groter dan vorig jaar, en er komt naast de gebruikelijke items, ook een trein en skilift in.