Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Door een ander topic in het leven geroepen, het grote kerstdorp topic. Heb jij een kerstdorp en maak je er een heel spektakel van, show het hier met ons.

18-11.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf geen bouwer van kerstdorpen, maar vind het vaak wel leuk te zien hoe anderen hier zo fanatiek mee bezig gaan. Benieuwd naar de creaties van dit jaar.

Dit jaar iig niks bestellen met de Intratuin -20% kortingsactie. Dat was geen succes haha. Nu wel alle tijd om het een en ander neer te zetten.

Kijk zelf ook al enorm uit naar het bouwen weer, al zal dat nog eentijd duren. Heb al wel weer genoeg ideeën hoe ik het dit jaar wil.

Volg ook redelijk wat pagina's op FB, daar komen nu ook alweer prachtige dorpen voorbij, blijft mooi om te zien.

Kijk zelf ook al enorm uit naar het bouwen weer, al zal dat nog eentijd duren. Heb al wel weer genoeg ideeën hoe ik het dit jaar wil.

Volg ook redelijk wat pagina's op FB, daar komen nu ook alweer prachtige dorpen voorbij, blijft mooi om te zien.

Intratuin heeft dit jaar een tattooshop als 'kersthuisje'. Kan leuk zijn!

Intratuin heeft dit jaar een tattooshop als 'kersthuisje'. Kan leuk zijn!
Dat meen je niet. Ik weet dat er een tattooshop huisje is van Lemax, maar dat is al een oudje en zeer gewild en moeilijk te krijgen. Heb hem ook niet tussen de nieuwe items van Lemax gezien, of bedoel je intratuin eigen merk?

Ik wil hier dus wel mee beginnen, heeft iemand beginners tips? :confused:
Een groot budget hebben:p Wij zijn inmiddels 4 jaar geleden begonnen, toen een huis of 3/4 gekocht, wat bomen, lantaarntjes en poppetjes. Jaar erop voor een serieus bedrag gekocht, beetje doorgeslagen ook achteraf haha. Maar kan zeker aanraden om veel om YT te kijken. Zijn vele pagina’s over waar veel mooie dorpen en tips gedeeld worden. Maar inmiddels zit hier ook een redelijk groepje met wat ervaring en mooie dorpen, dus vraag gerust.

Dat meen je niet. Ik weet dat er een tattooshop huisje is van Lemax, maar dat is al een oudje en zeer gewild en moeilijk te krijgen. Heb hem ook niet tussen de nieuwe items van Lemax gezien, of bedoel je intratuin eigen merk?

Eigen merk Intratuin. Je ziet het niet heel goed op de foto, maatje van me mocht hem niet uit de verpakking halen op het werk.

Zie er nu ook 1 van Lemax op google, nieuwere denk ik, overal te krijgen. Ook geinig.

Bijlagen

• IMG-20240831-WA0000.jpg
    IMG-20240831-WA0000.jpg
    177,6 KB · Weergaven: 34
  • IMG-20240831-WA0001.jpg
    IMG-20240831-WA0001.jpg
    146,1 KB · Weergaven: 33
dit jaar ook maar weer eens bouwen. Vorig jaar door drukte geen tijd en ruimte voor gehad. Altijd leuk om te maken

Rond 10 september wordt mijn bestelling uitgeleverd. Vanaf 14 september begin ik te bouwen. Ik kan niet wachten :) Dorp wordt iets groter dan vorig jaar, en er komt naast de gebruikelijke items, ook een trein en skilift in.

Rond 10 september wordt mijn bestelling uitgeleverd. Vanaf 14 september begin ik te bouwen. Ik kan niet wachten :) Dorp wordt iets groter dan vorig jaar, en er komt naast de gebruikelijke items, ook een trein en skilift in.
Dat klinkt goed allemaal zeg, zeer benieuwd naar je drop. Denk dat je ook wel de eerste bent hier die met het bouwen begint.

Verkopen of kopen jullie ook wel eens wat via marktplaats ouzo? Benieuwd naar jullie ervaringen, wil namelijk zelf een aantal dingen verkopen.

Ja! En met lemax wisselende ervaringen, toch vaker iets ontvangen waar een ornament bijvoorbeeld was afgebroken. Het een ouder productie jaartal was dan verwacht of waar iets niet werkte.
Wellicht heb ik zelf pech gehad. Omdat lemax producten 2dehands qua prijs nog erg hoog liggen, koop ik zelf tegenwoordig liever nieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan