Het grote kerstballen topic.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het gaat niet om de grootste kerstbal (mag wel) maar vooral om de meest bijzondere, gekke, afwijkende, mooie of juist lelijke kerstbal die je in de boom hangt.

Tijdje terug was er een jaarmarkt hier en kon je je inschrijven voor een kerstbal van 'ons' gemeentehuis. Heel mooi ding, ingeschreven en kreeg afgelopen week mail met bestelinfo.... 39,95 per stuk. Vind ik dan weer net te overdreven haha.

• Like
Waarderingen: GMP
M'n zwager kreeg er 1 van Haagse Harry voor z'n verjaardag. Heb er helaas geen foto van.

Zag vandaag bij intratuin ook zo'n discutabel uitziende goudkleurige kerstbal piek oid! Leek eerder op dat ding wat ik weleens in een nachtkastje heb zien liggen!

Aangezien ik dit jaar een nieuwe grotere boom gekocht heb mag ik ook uit op nieuwe kerstballen. Zin in. Worden wel gewoon de traditionele 'luxere" ballen. Al die champagneglazen " ballen"etc etc heb ik niet zoveel mee.

Die van La Chouffe worden regelmatig op Marktplaats aangeboden.
Ik heb er een aantal, 1 van het 'nieuwe' bier van 4% van het weekend via Marktplaats gekocht.
En een kerstbal in de vorm van een Jägermeister fles.

Wij laten de kids ieder jaar een kerstbal kopen die ze op dat moment mooi vinden, ook voor onszelf kopen we ieder jaar een kerstbal. Zo heb ik er ooit eentje van een padelracket gekocht, dit jaar eentje van een padelbal, en zo zijn er in de afgelopen 5 jaar nog veel meer ballen bij gekomen die allemaal hun eigen verhaal hebben. We hebben in huis altijd een slinger hangen met de gekste kerstballen en ornamenten. Geniaal om te zien wat je kinderen de afgelopen jaren hebben gekozen en waar mijn meest memorabele momenten lagen. Hoop dit nog vele jaren met t gezin te kunnen doen.

Back
Bovenaan