Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

Kan iemand een paar vette cakes opnoemen die in hun eentje goed presteren, tempo/wisseling van affecten enz. Gewoon een cake die je aansteekt en denkt van t*ring dies dik.

Wat me zo even te binnen schiet en zich bewezen heeft;

Pangu - Yellow River
Wolff - Alcatraz
Wolff - Viking
VWT/Zena - Crackling Chry 2.0
Burnit - Massive
Evolution - Brocade King Blue
Broekhoff - Scorpione
Broekhoff - Crown 500
Broekhoff - Willow Time (wel een set van 2 cakes)

Verder verwacht ik veel van:

VWT - Capital
VWT - Flowmotion
Evolution - Elements of Fire
Evolution - Willows in Color
Evolution - Insane
Ecolution - Crown Mix

Beste knalcake van dit jaar, heb 2x secret salute besteld zonder te weten dat deze dit jaar prut is.

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een I-shape cake met een zilver willow of soortgelijk effect, mogen ook zilveren palmen etc. zijn, zolang het er maar (vooral qua kleur) op lijkt. Het liefst niet gecombineerd met andere effecten.

Een beetje vergelijkbaar effect met de Silver-Willow van Royal, maar dan dus I-shape.

Wie weet er iets? :)

Eddy.

Geen i shape maar z zoals de silver willow https://youtu.be/x-RcH6pvPa0
Ik vind em dik

Die is inderdaad mooi, maar ik ben puur op zoek naar een I-shape. :wink:
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken. :D

Ik ben op zoek naar een I-shape cake met een zilver willow of soortgelijk effect, mogen ook zilveren palmen etc. zijn, zolang het er maar (vooral qua kleur) op lijkt. Het liefst niet gecombineerd met andere effecten.

Een beetje vergelijkbaar effect met de Silver-Willow van Royal, maar dan dus I-shape.

Wie weet er iets? :)

Eddy.

Eddy.

Die is inderdaad mooi, maar ik ben puur op zoek naar een I-shape. :wink:
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken. :D

Eddy.

Echt een silver willow ga je denk ik niet meer vinden denk ik wat dat betreft. Laat staan in I shape. Kom je al gauw op palm of coconut uit en ook dat is bijna niet in pure vorm te vinden.

Alternatiefje, hoewel een slap aftreksel, op dé Silver Willow:

Echt een silver willow ga je denk ik niet meer vinden denk ik wat dat betreft. Laat staan in I shape. Kom je al gauw op palm of coconut uit en ook dat is bijna niet in pure vorm te vinden.

Alternatiefje, hoewel een slap aftreksel, op dé Silver Willow:

Daar was ik al bang voor dat dergelijke zilver effecten er nauwelijks zijn. Zilver palm of coconut zijn ook goed, maar ook die zijn inderdaad schaars. :(

Maar ik zoek in ieder geval geen fan-shape. Als ik een goede zilver cake vind wil ik deze in V-shapw schieten met een andere cake. Het is vaak niet zo'n goed idee om een een fan-shape cake schuin te laten schieten. :wink:

Eddy.

De PMX111S

De PMX111S

Ook maar hier even vragen:

Ik ben echt een enorme lucky bastard en was winnaar van de prijsvraag van BOFI op het AVP forum, maar nu ben ik benieuwd of iemand mij iets meer kan vertellen over de cakebox die ik heb gewonnen:
De PMX111S

Is dit een omlabeling van een andere box? Het is volgens mij een product van Lesli, maar ik kan er op het internet niets over vinden, behalve dan op de pagina van BOFI zelf -> De PMX111S
Iemand die meer weet over deze (op het filmpje erg vette) cakebox?

Hoi, bij Haokan vannochtend een secret cake opgehaald. Als hint stond op de website dat deze cake fishmines had. Ik hoopte dus op de Scar van vuurwerkmania. Uiteindelijk heb ik de Meteor Rain van Rubro gekregen. Iemand een idee of dit iets is of ergens een omlabeling van is?

Hoi, bij Haokan vannochtend een secret cake opgehaald. Als hint stond op de website dat deze cake fishmines had. Ik hoopte dus op de Scar van vuurwerkmania. Uiteindelijk heb ik de Meteor Rain van Rubro gekregen. Iemand een idee of dit iets is of ergens een omlabeling van is?

Ziet eruit als een omlabeling van de scar. maar weet het niet 100% zeker

Ook maar hier even vragen:

Ik ben echt een enorme lucky bastard en was winnaar van de prijsvraag van BOFI op het AVP forum, maar nu ben ik benieuwd of iemand mij iets meer kan vertellen over de cakebox die ik heb gewonnen:
De PMX111S

Is dit een omlabeling van een andere box? Het is volgens mij een product van Lesli, maar ik kan er op het internet niets over vinden, behalve dan op de pagina van BOFI zelf -> De PMX111S
Iemand die meer weet over deze (op het filmpje erg vette) cakebox?

Alsie ook zo in de straat is, is het een regelrechte topper! Ziet er goed uit op film. Geen verdere info voor je helaas

Back
Bovenaan