Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

De Bazooka staat wel nog gewoon op de bestellijst bij Rubro ook op een folder van Rubro die ik in September heb gekregen staat de Bazooka nog afgebeeld.

Ik ben opzoek naar een cakebox van rond de 50-60 euro met natuurlijk wat tempo en verder een beetje afwisseling. Op te halen in de buurt van deventer.

ben op zoek naar de dikste losse cake of combiebox bestaand uit max 2 cakes die er op de markt is, dan bedoel ik ook minimaal 25mm tubes en 500 gram kruit per cake :).

iets waarmee ik het luchtruim maximaal kan vullen en er moet ook een leuke finale op zitten, liefst met crackling of anders TI salutes.

ben op zoek naar de dikste losse cake of combiebox bestaand uit max 2 cakes die er op de markt is, dan bedoel ik ook minimaal 25mm tubes en 500 gram kruit per cake :).

iets waarmee ik het luchtruim maximaal kan vullen en er moet ook een leuke finale op zitten, liefst met crackling of anders TI salutes.

-stars over barcelona...mooi ding ( wolff)
-chemical box ...erg mooi (vuurwerktotaal)

op het eind van me showtje wil ik wat goede knal cake maar ik lees zo veel verschil de verhalen over cake die eerst wel goed waren en nu minder wat in nou een goede knal caken ik heb vorig jaar titanium thunder gehad sorry maar dat was drama

Overweeg de WillowTime van Broekhoff ook zeker! En misschien een leuke salvocake als finale deraan plakken :D

Gold box
Glitter box
Beide zena..
De legendary 72 van royal
Zena triumph

Lauren ze zijn misschien niet maximaal gevuld maar ik vind dit wel toppertjes

Ben nog steeds wel opzoek naar een mooie rambak van 60 euro kracherblitz lijkt mij een goede optie. VUurwerk van underground niet, ligt niet een dealer in mijn buurt helaas. Sick 6 van rubro ook genoteerd net zoals 6pack150 van katan maar kan die nergens meer kopen.

Ben nog steeds wel opzoek naar een mooie rambak van 60 euro kracherblitz lijkt mij een goede optie. VUurwerk van underground niet, ligt niet een dealer in mijn buurt helaas. Sick 6 van rubro ook genoteerd net zoals 6pack150 van katan maar kan die nergens meer kopen.

De Crash box van Rubro? Die kon je pas nog krijgen voor 65 euro. Ben alleen bang dat je hem nu niet meer voor die prijs vind, maar wie weet.

De Crash box van Rubro? Die kon je pas nog krijgen voor 65 euro. Ben alleen bang dat je hem nu niet meer voor die prijs vind, maar wie weet.

helaas niet en aangezien er geen freakshops zitten in de buurt van deventer helaas niet. OOk helaas niet bij VWPdoos geweest :C.

helaas niet en aangezien er geen freakshops zitten in de buurt van deventer helaas niet. OOk helaas niet bij VWPdoos geweest :C.

Daar heeft hij wel voor 65 gestaan trouwens. Maar ik ken het woon vlak bij Deventer, we moeten goed zoeken.

Back
Bovenaan