kamilpieper
VWC lid
Daar heeft hij wel voor 65 gestaan trouwens. Maar ik ken het woon vlak bij Deventer, we moeten goed zoeken.
Wel mooie dealers maar geen mooie aanbiedingen helaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar heeft hij wel voor 65 gestaan trouwens. Maar ik ken het woon vlak bij Deventer, we moeten goed zoeken.
Wel mooie dealers maar geen mooie aanbiedingen helaas.
Zoek een hummer cake..
Maar niet die van wolff .
Zoek ook een box met harde burst en redelijk grote boeketten die niet zo snel is afgelopen.
Kun je die cakes van die cakeboxen ook 1 voor 1 aansteken en dan in de doos laten zitten? (dat gepriegel met dat doorverbinden heb ik niet zoveel zin in)
Dan zou ik zoeken naar cakes die om en nabij de 500 gram per cake en maximaal 36 shots per cake.Zoek ook een box met harde burst en redelijk grote boeketten die niet zo snel is afgelopen.
Kun je die cakes van die cakeboxen ook 1 voor 1 aansteken en dan in de doos laten zitten? (dat gepriegel met dat doorverbinden heb ik niet zoveel zin in)
Natuurlijk kan dat. Sterker nog, dat is de bedoeling want doorlonten mag helemaal niet. Sommige boxen van Rubro en misschien nog wel bij meer merken dit jaar zijn via een trucje al doorgelont, dat is even afwachten wat je krijgt.
Dan zou ik zoeken naar cakes die om en nabij de 500 gram per cake en maximaal 36 shots per cake.
Rubro heeft altijd goede cakeboxen (Event starpalm, Event blue circle, event box immortal gold, etc) evolution heeft een paar die zich vorig jaar bewezen hebben en hele interessante nieuwkomers (visions of ecstacy, solar storm, mayhem). Lesli heeft een paar goede (red bursting / we own the night) Pangu heeft goede boxen (de garden party en smash box dozen) Wolff heeft goede boxen (Cruel traction, road riot) en zo zijn er nog meer importeurs. Hoop dat je hier iets mee kunt![]()
Natuurlijk kan dat. Sterker nog, dat is de bedoeling want doorlonten mag helemaal niet. Sommige boxen van Rubro en misschien nog wel bij meer merken dit jaar zijn via een trucje al doorgelont, dat is even afwachten wat je krijgt.
Beetje off-topic, maar hoe werkt dat systeem precies?![]()
Kan iemand een paar vette cakes opnoemen die in hun eentje goed presteren, tempo/wisseling van affecten enz. Gewoon een cake die je aansteekt en denkt van t*ring dies dik.
Zo even uit het blote hoofd uit collecties van verschillende merken.Kan iemand een paar vette cakes opnoemen die in hun eentje goed presteren, tempo/wisseling van affecten enz. Gewoon een cake die je aansteekt en denkt van t*ring dies dik.