Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

Ik ben op zoek naar een parachute cake of daylight cakes. Welke winkel heeft dit nog in de omgeving Twente, Achterhoek, of iets daar buiten.

Ik heb nog 20 euro budget over, komende dinsdag wil ik de laatste bestelling bij Ed Raket Apeldoorn doen, iemand een goede tip voor een (of meerdere) cakes voor maximaal 20 euro? http://edraketvuurwerk.nl/snel-bestel-formulier

Ik heb bijvoorbeeld al de Pyro's Delight, Ti-rep, All at Once, Gate of Heaven 3 enz. gezien, maar twijfel nog :D

Zoek ook een box met harde burst en redelijk grote boeketten die niet zo snel is afgelopen.
Kun je die cakes van die cakeboxen ook 1 voor 1 aansteken en dan in de doos laten zitten? (dat gepriegel met dat doorverbinden heb ik niet zoveel zin in)

Zoek ook een box met harde burst en redelijk grote boeketten die niet zo snel is afgelopen.
Kun je die cakes van die cakeboxen ook 1 voor 1 aansteken en dan in de doos laten zitten? (dat gepriegel met dat doorverbinden heb ik niet zoveel zin in)

Natuurlijk kan dat. Sterker nog, dat is de bedoeling want doorlonten mag helemaal niet. Sommige boxen van Rubro en misschien nog wel bij meer merken dit jaar zijn via een trucje al doorgelont, dat is even afwachten wat je krijgt.

Dan zou ik zoeken naar cakes die om en nabij de 500 gram per cake en maximaal 36 shots per cake.
Rubro heeft altijd goede cakeboxen (Event starpalm, Event blue circle, event box immortal gold, etc) evolution heeft een paar die zich vorig jaar bewezen hebben en hele interessante nieuwkomers (visions of ecstacy, solar storm, mayhem). Lesli heeft een paar goede (red bursting / we own the night) Pangu heeft goede boxen (de garden party en smash box dozen) Wolff heeft goede boxen (Cruel traction, road riot) en zo zijn er nog meer importeurs. Hoop dat je hier iets mee kunt :)

Natuurlijk kan dat. Sterker nog, dat is de bedoeling want doorlonten mag helemaal niet. Sommige boxen van Rubro en misschien nog wel bij meer merken dit jaar zijn via een trucje al doorgelont, dat is even afwachten wat je krijgt.

Beetje off-topic, maar hoe werkt dat systeem precies? :)

Dan zou ik zoeken naar cakes die om en nabij de 500 gram per cake en maximaal 36 shots per cake.
Rubro heeft altijd goede cakeboxen (Event starpalm, Event blue circle, event box immortal gold, etc) evolution heeft een paar die zich vorig jaar bewezen hebben en hele interessante nieuwkomers (visions of ecstacy, solar storm, mayhem). Lesli heeft een paar goede (red bursting / we own the night) Pangu heeft goede boxen (de garden party en smash box dozen) Wolff heeft goede boxen (Cruel traction, road riot) en zo zijn er nog meer importeurs. Hoop dat je hier iets mee kunt :)

Bedankt voor de info. ja daar kan ik wel wat mee. Alleen even kijken naar aanbiedingen:)

Bedankt voor de info.! Dan ga ik ze 1 voor 1 aansteken.

Ben nog op zoek naar een crackling bak zoals de laatste cake van de smash box 2 (laatste 25 seconden van onderstaand filmpje). Hij mag nog iets sneller zijn, liefst I-shape. De Venom Box bijvoorbeeld vind ik te langzaam.. iemand nog suggesties?

Profi lijn had/heeft ook een I-shape crackling bak. Weet niet meer hoe die heet en of die nog verkrijgbaar is. Had m zelf vorig jaar nog.

Kan iemand een paar vette cakes opnoemen die in hun eentje goed presteren, tempo/wisseling van affecten enz. Gewoon een cake die je aansteekt en denkt van t*ring dies dik.

Kan iemand een paar vette cakes opnoemen die in hun eentje goed presteren, tempo/wisseling van affecten enz. Gewoon een cake die je aansteekt en denkt van t*ring dies dik.

Heron cake 17
Cruelty
Heavy legend 25
Daisy beam
heavy legend giant blast
Super blinking willows

Zo even uit het blote hoofd uit collecties van verschillende merken.

Cruelty (Wolff)
Daisy Beam (Rubro)
Rolling Thunder (Witte)
Massive (Vuurwerktotaal)
Yellow River (Pangu)
Crackling Chry 2.0 (Zena)
Crackling Purple (Evolution)

Back
Bovenaan