Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag is het duidelijk en stuk koeler. Heerlijk doet mij echt verlangen naar de winter.

Vandaag is het duidelijk en stuk koeler. Heerlijk doet mij echt verlangen naar de winter.

Klopt inderdaad, zag vanmorgen op het nieuws dat er ergens in NL ook licht gevroren had en lieten ze een foto van een schuurtje zien waar een dun laagje ijs op lag. Geeft dan zeker wel wat kriebels, we gaan iig de goede kant op. Laat het maar weer zo ver zijn dat we updates van David zien hier haha.

Zeg dat wel! Fiets je door de straten, snuif je hier en daar al een brandgeurtje op van een kachel. Dan kan ik me zo inleven alsof het de 31e is en je hier en daar de geuren opsnuift van de vuurkorven met een prachtig stookavondje in het vooruitzicht. Heerlijk!

Zeg dat wel! Fiets je door de straten, snuif je hier en daar al een brandgeurtje op van een kachel. Dan kan ik me zo inleven alsof het de 31e is en je hier en daar de geuren opsnuift van de vuurkorven met een prachtig stookavondje in het vooruitzicht. Heerlijk!
Precies dit, heerlijk al die kacheltjes

Het was vandaag écht heel fris ja, heerlijk wel om even buiten te zijn met zo een scherpe wind. Dat doet me ergens aan denken, de mooiste tijd van het jaar! Laat deze temperaturen maar even blijven voorlopig.

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Heerlijk rustig herfstweer vanmorgen. En ja met die houtkachel geur krijg ik inderdaad een beetje oud en nieuw gevoel. Ook trouwens dat ochtends weer frisser aan het worden is.

Ik hoop echt dat we dit jaar nog een mooi pak sneeuw krijgen, al veel te lang geleden en die 15 graden met kerst is al helemaal niks. Hopen op die horrorwinter waar ze al jaren over praten..

WhatsApp Image 2020-10-18 at 13.06.12 (1).jpg

Op de snelweg rijden en dit als uitzicht hebben uren lang is heerlijk! (behalve op 31 dec natuurlijk) Helaas is deze foto wel van 31 dec 2019.

Vanuit de lucht is een mooi wit landschap ook erg gaaf om te zien.

londen_2017_5.jpg

Laatst bewerkt:
Zou echt fijn zijn weer een keer een lekker pak sneeuw. Heerlijk ff wandelen, lekkere warme chocomel met slagroom. Laat die sneeuw maar komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan