Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja vreselijk inderdaad, dat hoeft echt niet meer nu. Ik wil kou, heerlijke gure dagen. Warmte genoeg gehad dit jaar.

Ik zag vanmorgen op facebook wat van een hobby fotograaf voorbij komen op facebook en vond deze toch wel het delen waard :applause:

118919620_3241101729337888_6885157713498418502_o.jpg
119061406_3241101806004547_6207814479708674631_o.jpg

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Het blijft toch echt geweldig om die besneeuwde landschappen te zien. Ik hoop echt in de aankomende winter, in december bij voorkeur, eens wakker te worden in een compleet wit landschap!

Het blijft toch echt geweldig om die besneeuwde landschappen te zien. Ik hoop echt in de aankomende winter, in december bij voorkeur, eens wakker te worden in een compleet wit landschap!

Ga dan Colombiaanse bananen importeren, zou ik zeggen. :idea:

Maar inderdaad, ik hoop er zeker ook op. Of januari, februari mag ook. Het liefste ook weer eens langer dan 24 uur alles wit van de sneeuw, zou fijn zijn. Een dag of 4, 5 aan een stuk bijvoorbeeld. Eerst kou, dan sneeuwval, en dan max temperaturen van net onder nul overdag, bij een strakblauwe lucht. :D

Ga dan Colombiaanse bananen importeren, zou ik zeggen. :idea:

Maar inderdaad, ik hoop er zeker ook op. Of januari, februari mag ook. Het liefste ook weer eens langer dan 24 uur alles wit van de sneeuw, zou fijn zijn. Een dag of 4, 5 aan een stuk bijvoorbeeld. Eerst kou, dan sneeuwval, en dan max temperaturen van net onder nul overdag, bij een strakblauwe lucht. :D

Het liefste in december, in combinatie met de kerstsfeer. En wat betreft de Colombiaanse bananen: ik lust geen bananen. Helaas! :bonk:

Als dit toch eens in Nederland kon. :rolleyes:

9dvtwl2.jpg

Wil dit jaar trouwens wel ook wat meer foto's maken van de herfst. Alleen sneeuw en ijs plaatjes wordt ook wel een beetje saai vanzelf. :p

De eerste bladeren vallen alweer van de bomen. Van de week toch maar even gestopt onderweg om er een foto van te maken.

20200914_174122.jpg

20200914_174130.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan