Eetgewoontes & Recepten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een pareltjes heb ik al voorbij zien komen zeg. Vooral de Croque Madame, die gaat op de lijst voor komend weekend! :thumbsup:

Recepten volop! Bij aanvraag wil ik zeker wel wat delen... Namelijk 3 jaar chef kok geweest!

Meestal zorgen we voor oliebollen en appelflappen met een lekkere erwtensoep... Makkelijk verteerbaar en snel weg te eten!

Een pasta pesto kipfilet doet het ook altijd goed!

Kom maar door met al dat lekkers

Mijn vader maakte altijd zelf eiersalade. Lekker in zo'n nostalgische oranje tupperwarebak. Nu maak ik hem sinds een paar jaar zelf met oud en nieuw. Flink wat eieren, mayo, klopslagroom, kerriepoeder, knoflook en een klein beetje mosterd en ketjap. En dan pa altijd even laten proeven voor het in de koelkast gaat. ''Meer mayo, minder slagroom, meer knoflook'' altijd heeft ie wat aan te merken. Maar uiteindelijk is het heerlijk!

Als je hier de moeite voor neemt, gebruik dan wel echte cheddar kaas en niet de plastiq versie van de supermarkt!

Ja precies, absoluut niet die smelt meuk. En ook niet 'cheddar' van de AH of wat dan ook. Gewoon een delicatesse zaak / kaaswinkel opzoeken. Die verkopen altijd echte cheddar. Heb wel eens zo'n nacho cheesedip gemaakt met een blok cheddar van de AH en dat was niet te vreten.

Echte Cheddar proeft redelijk naar oude kaas. Die smeltplakjes die doorgaan als Cheddar cheese, daar zit maar een paar % cheddar in verwerkt en de rest is allemaal opvul materiaal. En die blokjes van de AH proeven ook naar niks.

allemaal leuk en aardig deze info maar de vraag is knalt het een beetje??

Gaat het niet meer over ‘tube-vullingen’ dan beginnen ze hier net zo makkelijk over die van Cheddar cheese...

VWC kan over een paar jaar zo probleemloos overschakelen naar ‘culinaire site’...

Gaat het niet meer over ‘tube-vullingen’ dan beginnen ze hier net zo makkelijk over die van Cheddar cheese...

VWC kan over een paar jaar zo probleemloos overschakelen naar ‘culinaire site’...

Ajoh is toch een countdown topic. Niet zo miepen :) Anders kunnen we ook binnenkort overschakelen naar een zwangerschapsforum.

Ik heb ook een gruwelijk chili con carne recept voor de mensen die echt willen knallen :) Laat maar weten of er animo voor is. Ik kan er ook variaties aan geven zoals de Texaanse chili.

Zie hier veel tosti recepten voorbij komen.Nou zat ik laatst te zoeken hoe je je tostiijzer schoon kan houden en kwam ik bij het volgende idee uit.Het werk prima en geen vies apparaat dus. :`)

2019.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan