Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het het haast wel. Met Sinterklaas lag er al sneeuw toen. Ik heb daar nog veel meer foto's en filmpjes van. Binnenkort eens even opzoeken.

Kom maar op dan Happiness, ben erg benieuwd wat je allemaal voor ons hebt.

sz797wu.jpeg

Heerlijk die winter foto's. Ik heb er zin in, jammer dat het volgende week weer richting de 25 graden gaat. Ook lekker natuurlijk, maar ik Sneeeuw!

Inderdaad Arvid. Leuk hoor die 25 graden, maar niet meer voor deze tijd van het jaar. Laat de kou maar komen, inclusief een dik pak sneeuw. Net zoveel als op de foto's van vbvuurwerk graag :D

Maar voor dat de winter begint, is er nog de herfst, ook nog een heel mooi seizoen. Alle bladeren die verkleuren. Op sommige plaatsen in de wereld, zie je nog veel meer kleuren dan hier in NL.
Bijvoorbeeld in Utah, in de VS:

Ze hadden me moeten zien gaan vanmorgen; in hartje Amsterdam in een strooiwagen met een kerstboompje achter het raam en kerstmuziek aan met de ramen open.. Deze jongen is gek! Maar het seizoen gaat weer beginnen (voor ons dan..)

Ze hadden me moeten zien gaan vanmorgen; in hartje Amsterdam in een strooiwagen met een kerstboompje achter het raam en kerstmuziek aan met de ramen open.. Deze jongen is gek! Maar het seizoen gaat weer beginnen (voor ons dan..)

Dat zal even raar zijn geweest, zeker met de temperaturen die gaan komen de komende week. Maar ach, sfeervol is het zeker om weer richting die tijd te gaan. En daar hoort een goed stukje muziek bij :D

Heerlijke foto's jongens, bedankt voor het delen.
Zou geweldig zijn als we weer een flink pak sneeuw krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan