Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is idd erg fris de laatste avonden/nachten. Heerlijk gevoel weer nu het koudere weer er is. Helaas donderdag weer kans op 20 graden...

Vreselijk, deze kou voelt weer heerlijk aan hoor. Was vanmorgen goed koud hoor, wat een sfeer.

Ik vond het heerlijk vanmorgen! Was 4 graden dat ik naar buiten stapte, heerlijk frisjes! Mag van mij snel koud worden, veel gezelliger dan die kwakkelherfst!

Hoeveel kriebels kun je veroorzaken in een filmpje van 12 seconden zeg. Hier mag je er wel meer van delen koning, heerlijk.

Inderdaad, ik word helemaal wild als ik dat zie. Heerlijk gewoon. Heb er spontaan een kerstmuziekje voor opgezet. Kan niet wachten, kerstmuziek en buiten een besneeuwd landschap. Schitterend!

Man, kan niet wachten, overigens..maandverwachtingen ECMWF zien er voor Nederland op kaart in ieder geval gunstig uit voor winterweer..veel hogedruk ten noorden van ons....

Ik moet dit jaar als er sneeuw komt ook maar eens veel foto's en filmpjes maken, niet alleen icm met vuurwerk maar sowieso voor de sfeer.

Zitten alweer bijna in oktober jongens, nog even en de kerstshows in de tuincentra's zijn weer open! In ieder geval de updates in dit topic helpen met het verhogen van kriebels!

FF 2 foto's van mijn kant :)
Beste-12-van-december-2017-4-800x445.jpg
januari-2017-beste-6.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan