Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Bekijk bijlage 70773

Weer een reden om Nederlands sierwerk te verbieden :wink:

Uiteindelijk alleen wat oppervlakkige wondjes als de foto erbij klopte. Verder nog een vader die zijn zoon het snellont van een shell aan laat steken terwijl hij er met zijn hoofd boven hangt.. Gehoorschade door illegale knallers.. Die paar ongelukken met legaal vuurwerk zijn te verwaarlozen als je bedenkt wat er gebeurt als hetzelfde aantal mensen ineens bijvoorbeeld gaat sporten of in een auto stapt.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoeveel slachtoffers er nu van legaal vuurwerk zijn. Ben bang dat “we” dat nooit helemaal duidelijk gaan krijgen.

Ja hier wordt weinig onderscheid in gemaakt.
Een vuurwerkslachtoffer is een vuurwerkslachtoffer.
Terwijl er in berichten van aanvallen op hulpverleners met vuurwerk gesproken wordt over explosieven.
Dus eigenlijk zou je een vuurwerkslachtoffer en een explosievenslachtoffer moeten hebben.

We hebben nu jullie hulp nodig!

Een lid van het CDA heeft een voorstel ingedient om het vuurwerk niet verder in te perken. Om te zorgen dat dit intern bij het CDA behandelt wordt, moet dit voorstel eerst stemmen krijgen!

Stem op onderstaande voorstel en vergeet niet om je stem te bevestigen via mail. Dank voor je hulp!

https://www.doorheelnederland.nl/?id=03e410cb-f008-4f3e-8705-0aff5216099c

Let op: met het nieuwste verhaal zijn we niet zo blij. Kijk dus goed op welk verhaal je stemt!:wink:

Het nieuwste verhaal heeft 8 duimpies en de anti vuurververbod heeft er al 101! Laten we dit vooral zo houden

"Het dwingende karakter van erbij te willen horen maakt het voor gezinnen nauwelijks mogelijk om zich te verzetten tegen het aankoopgedrag van individuele gezinsleden."

Als ik dit lees, gaat er toch iets mis met de mensen die het aanschaffen en niet het vuurwerk zelf? zou ik ook over merkkleding kunnen zeggen, de nieuwste iphone, de nieuwste ipods, een mooie dure auto. Maar meneer vind het nodig dit te melden bij een vuurwerk discussie. Uiterst belachelijk.

Ter info, vanavond om 21.00u sluit de stemming. De top 3 krijgt een plek in het verkiezingsprogramma. We staan nu op plek 1.

Back
Bovenaan