Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Tja, om daar nu een handtekening onder te zetten ...
Verbied vuurwerk niet voordat het landelijk verbod een feit is :bonk:

Ook hier nog maar even benoemen:
Er is een petitie gestart om het voorgenomen vuurwerkverbod in Zwolle terug te laten draaien: https://vuurwerkzwolle.petities.nl/?t=Draai
Niet van mij overigens, ik zou er een andere tekst bij hebben gezet :)

Toch wel goed dat ik dit onder mijn ogen gehad heb. Het gaat tenslotte wel om mijn woonplaats.
Maar goed ze kunnen doen en laten wat ze willen tijdens de corona was het echt een puinhoop wat dat verdomde verbod betreft. :cool::thumbsup:
En dan denken ze dat het volgend jaar rustig zal blijven !?
Nou vergeet dat maar. :devil:

En het is ook bijna allemaal premium. Moet je nog voor betalen ook. Het AD daar heb ik al een hele tijd geen hoge pet van op. Maar Nu.nl kan er ook wat van hoor.:wink:

Voor mij de reden om niet meer op deze site te kijken, moe wordt je ervan...

Ja ik begrijp het. Je hebt er zo wat een dagtaak aan al die vervelende polls in te vullen.
Wat dat betreft was het al zo voor dat de vuurwerk discussie uit brak, dat er al een doelgroep was die bang voor vuurwerk is.

Mede dankzij door al die polls zijn er 2 kampen gecreëerd waardoor voor en tegenstander nu lijn recht tegen over elkaar staan, en totaal niet meer naar elkaar luisteren.

Op deze wijze kan je het (het anti kamp) van alles wijs maken.

Man man man... wat een kansloze beschrijving zeg. Die hele tekst stuurt al richting een verbod. Objectiviteit is hier ver te zoeken.

Back
Bovenaan