Het bijhouden van al je vuurwerkorders

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, richting het einde van het jaar hebben we inmiddels meerdere bestellingen lopen. Maar hoe hou jij voor je zelf duidelijk wat je waar hebt besteld. Print je de bestelbonnen direct uit of maak je een aparte map aan waar je het allemaal in bewaard?

Heb alles in een bestandje staan, netjes gesorteerd. Binnenkort overzetten met meer info want ben het wel een beetje kwijt kwa groote en uitwerkingen 🤣🤣

Ik doe lekker ouderwets:
Alle bestelbonnen uitprinten en in een snelhechter/mapje.
Voelt voor mij toch anders dan een barcode scannen op de telefoon

Ik mis de ouderwetse foldersss .
Bestellijst invullen en een 2e bestellijst invullen en achterhouden zodat je na bestellen nog kon zien wat je nou uiteindelijk had besteld.

Dat bonnetje in je email is t toch net niet.

Laatst bewerkt:
Ik maak in mijn e-mail aparte mappen per winkel... na een bestelling plaats ik ze daarin. Makkelijk zoeken tijdens het afhalen.

Maak een notitie in mn telefoon onderverdeeld in winkels en vervolgens compounds-> cakes -> fonteinen -> klein spul.

Zet hier alle producten per winkel op, afstreepbaar zodat ik ook bij het ophalen snel kan checken of alles er is.

Dit jaar wat anders als voorheen, ik sla alles in een bestandsmap op in me telefoon.
Als ik in december even tijd heb en op kantoor ben zet ik de printer even aan het werk.

Alles netjes in een mapje online, maar bij afhalen print ik het toch uit. Draagt net wat meer bij aan de 'ouderwetse' sfeer ofzo haha

In excel, netjes per tabje.. Aankopen 2024 / 2025 per winkel inc tijdslot.
mm / kruit / bruto gewicht / kosten per shot / per kg etc..
Eigenlijk is het een behoorlijk boekwerk moet ik zeggen..

Bij ophalen wordt alles netjes geprint idd.. Lekker om dan bij Outlet bijvoorbeeld 15 bonnen te overhandigen :biertje:

Vanavond de boel maar eens bijwerken in een excelbestandje en kijken wat de schade is. De afhaalbonnen bewaar ik wel in een apart mapje in de e-mail.

Alles netjes in een mapje online, maar bij afhalen print ik het toch uit. Draagt net wat meer bij aan de 'ouderwetse' sfeer ofzo haha

Juist, dit doe ik ook.

Alles netjes op volgorde in notes op de telefoon maar toch print ik alles uit.

In excel, netjes per tabje.. Aankopen 2024 / 2025 per winkel inc tijdslot.
mm / kruit / bruto gewicht / kosten per shot / per kg etc..
Eigenlijk is het een behoorlijk boekwerk moet ik zeggen..

Bij ophalen wordt alles netjes geprint idd.. Lekker om dan bij Outlet bijvoorbeeld 15 bonnen te overhandigen :biertje:

Ben niet begaan met excel haha, maar die 15 bonnen overhandigen lijkt me heerlijk! :thumbsup:

Orders, excellijstjes, appjes, notitie op telefoon, canva... tis een chaos.

En ik wil niet anders. Zo blijft het einde jaar altijd een klein beetje een verassing.

Back
Bovenaan