Herman de Haan Vuurwerk

Pffff, bedankt voor de antwoorden. Lig er gwn wakker van, terwijl ik eigenlijk al moet slapen.
Waarom zo laat pas dit soort berichten, neem aan dat er toch al eerder actie is ondernomen richting Rubro.
Heb idd al meerdere positieve berichten vernomen ivm de service van hdh in dit soort gevallen.
Maar ik ben helaas enigzins perfectionist en daar maak ik me nog steeds onbewust zorgen om hoe dit opgelost gaat worden. Zal wel een soort vervanger zijn, maar dan in het aantal ik wil?
Maar goed, ik ga slapen, we kijken vannacht hopelijk positief terug op deze berichten....

Beste Martijn,

Van de week is meerdere malen contact geweest met rubro. Daarbij hebben wij 4x antwoord gekregen dat alles geleverd wordt. Dat blijkt vanavond iets anders uit te pakken. De secret salvo is ondertussen onderweg naar hier. Want Herman de Haan Wil graag alles leveren als het is toegezegd. De pulse driver daarin tegen is bij rubro gewoon op. Daar kunnen wij helaas niks aan veranderen. Er mag voor de artikelen die niet geleverd kunnen worden, voor de zelfde waarde mag een vervanger gekozen worden.

Beste Martijn,

Van de week is meerdere malen contact geweest met rubro. Daarbij hebben wij 4x antwoord gekregen dat alles geleverd wordt. Dat blijkt vanavond iets anders uit te pakken. De secret salvo is ondertussen onderweg naar hier. Want Herman de Haan Wil graag alles leveren als het is toegezegd. De pulse driver daarin tegen is bij rubro gewoon op. Daar kunnen wij helaas niks aan veranderen. Er mag voor de artikelen die niet geleverd kunnen worden, voor de zelfde waarde mag een vervanger gekozen worden.

Dank je voor dit bericht, ik ga toch voor de salvo, maar dan praten we vannacht wel verder of ik nog een keer terug kom... ik ben niet zo van de vervangers...

Dank je voor dit bericht, ik ga toch voor de salvo, maar dan praten we vannacht wel verder of ik nog een keer terug kom... ik ben niet zo van de vervangers...

Rubro crosst nu deze kant op om die dozen hier nog te krijgen! ;)

Komt hele goed martijn. Wij komen wel op voor onze klanten.

Even kleine opmerking. Net terug, top service en als er iets ontbrak werd dat goed geregeld. Enige punt is, wat hdh overigens niet kan verhelpen, is dat op een karton killer instinct 16/1 staat maar er 12 inzitten. Of het is echt puur ongeluk. bedankt voor de goede service jw en consorten!

Vorig jaar ook alles geleverd gekregen bij herman de haan. ivm met een prijs die ik ergens in helmond moet ophalen kan ik pas morgen naar hdh. toch ben ik er van overtuigd dat alles wel goed komt, top service daar!!

Vorig jaar 200 sloffen fluitpijltjes besteld, bij aankomst bleek er niet voldoende te zijn.
Na ongeveer een uurtje werd ik gebeld dat het geleverd was en voor mij was achter gezet!

Veel plezier zometeen met z'n allen, JW succes ! en tot morgen dan maar..

Idd goede service. Ben alleen brak nu door het wachten op die stomme politie. Inmiddels ken ik het industrieterrein van genemuiden wel goed. Heb elke bocht gehad ongeveer.
Dank jwnvoor de koffie, soep, broodjes en service.
Greetzzz

Geweldige winkel! Bestelling stond al helemaal klaar, karretje erbij om de boel naar de auto te rijden en binnen het kwartier weer weg. Helemaal top.
Half karton Super 6-19 was er niet, buurt assortimentje meegekregen in plaats van, prima.

Ik zeg, tot volgend jaar.

Politie wanneer? Was er 5;45 Shell-martijn en Markhe waren er ook. Gezellige boel.
JW en consorte bedankt jammer van de niet geleverde Thunder flowers en killer instinct.

Was inderdaad een gezellige boel, jammer van de niet geleverde producten maar daar kan Herman de Haan niks aan doen Top zaak :thumbsup:

zoo,, ook terug naar een mooie en vroege rit.
jan willem bedankt voor de producten
helaas was voor mij het volgende niet leverbaar:

1 van de 2 kartons tears of beauty's
en mijn beloofde karton sky screamers, hier baalde ik ontzettend van
een vervanger van het zelfde caliber is er niet.
toch heb ik gekozen voor de garden of eden, inplaats van de sky screamers.
en voor de tears of beauty's , salute cake 1's

al met al toch blij met de spullen, gelukkig was het karton hot chains er wel gewoon.

thnx jan willem!

De Thunder flower en de Killer instinct waren er niet om 06:00.

Killer instinct was om 10:00 nog niet leverbaar :wink:

Net als de heavy load.

Net terug van Herman de Haan, na een reis van 1,5 uur bij HDH aangekomen. Even naar binnen gelopen en we werden direct meegenomen naar het vuurwerk. Er bleken een aantal dingen niet leverbaar daar zijn netjes andere producten voor aangeboden.

Met een leuk aantal cakes weer tevreden naar huis gegaan :)

Ik begreep dat Falcon (Rubro) en Pulse Driver ook niet op voorraad zijn en ik dacht ook begrepen te hebben dat deze iig vandaag niet meer binnen komen.

Vandaag ook samen met Maik_ die kant op gereden. Werden zeer hartelijk ontvangen en we werden ook meteen mee naar achteren genomen. Daar bleken er voor Maik 2 producten niet te waren en van mij 1 niet. Daar mochten we vervangers voor uitzoeken. Bij nadere inspectie bleek de Spider King er wel te zijn voor Maik. Dus allebei 1 vervanger (ik voor de Killer Instinct en Maik voor de Pulse Driver). Laat ik zeggen dat het mooie vervangers zijn geworden...

Als ik dat van de Falcon hoor heb ik wel geluk, had er 2 besteld en allebei geleverd gekregen :-)

Vandaag ook samen met Maik_ die kant op gereden. Werden zeer hartelijk ontvangen en we werden ook meteen mee naar achteren genomen. Daar bleken er voor Maik 2 producten niet te waren en van mij 1 niet. Daar mochten we vervangers voor uitzoeken. Bij nadere inspectie bleek de Spider King er wel te zijn voor Maik. Dus allebei 1 vervanger (ik voor de Killer Instinct en Maik voor de Pulse Driver). Laat ik zeggen dat het mooie vervangers zijn geworden...

Als ik dat van de Falcon hoor heb ik wel geluk, had er 2 besteld en allebei geleverd gekregen :-)

Di blijft nu voor mij een onbegrijpelijk verhaal, waarom ik ze dan niet gekregen heb.. ik snapte al weinig van jan willem, volgens mij verdeelde hij alles een beetje zodat iedereen met een missend product zou zitten en niet 1 met heel veel..
toch erg jammer, had me echt op die cake verheugd, aangezien ik hem vorrig jaar ook 2x besteld had en niet geleverd heb gekregen.

grtz,,

Vanaochtend vroeg als eerst langs Herman. Fantastische service! Zoals Sh0ck al eerder aangaf was niet alles er. Alles prima opgelost door Herman en Jan-Willem zelf. Jammer dat jullie zelf veel problemen hebben met de leveringen van Rubro. Toch ben ik tevreden! Bedankt en tot volgend jaar!

Ik was er ook vanmorgen om 8.00uur. Werd hartelijk ontvangen en gelijk mee naar achter genomen. Maar goed dat we de doos even controleerde, want de eventcake 1 en killer instinct ontbraken. Eventcake 1 was er gelukkig wel, maar de killer instinct niet, waar ik erg van baalde!! Maar kreeg ook een goede vervanging, dus heb niks te klagen. Al helemaal niet omdat ik bij een volgend adres nog wel de killer instinct kon meekrijgen in de losse verkoop! :D Top winkel!!!

Back
Bovenaan