Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste Martijn,
Van de week is meerdere malen contact geweest met rubro. Daarbij hebben wij 4x antwoord gekregen dat alles geleverd wordt. Dat blijkt vanavond iets anders uit te pakken. De secret salvo is ondertussen onderweg naar hier. Want Herman de Haan Wil graag alles leveren als het is toegezegd. De pulse driver daarin tegen is bij rubro gewoon op. Daar kunnen wij helaas niks aan veranderen. Er mag voor de artikelen die niet geleverd kunnen worden, voor de zelfde waarde mag een vervanger gekozen worden.
Dank je voor dit bericht, ik ga toch voor de salvo, maar dan praten we vannacht wel verder of ik nog een keer terug kom... ik ben niet zo van de vervangers...
welke producten zijn er zoal niet geleverd, moet zelf ook nog ophalen .
De Thunder flower en de Killer instinct waren er niet om 06:00.
Vandaag ook samen met Maik_ die kant op gereden. Werden zeer hartelijk ontvangen en we werden ook meteen mee naar achteren genomen. Daar bleken er voor Maik 2 producten niet te waren en van mij 1 niet. Daar mochten we vervangers voor uitzoeken. Bij nadere inspectie bleek de Spider King er wel te zijn voor Maik. Dus allebei 1 vervanger (ik voor de Killer Instinct en Maik voor de Pulse Driver). Laat ik zeggen dat het mooie vervangers zijn geworden...
Als ik dat van de Falcon hoor heb ik wel geluk, had er 2 besteld en allebei geleverd gekregen![]()