Herman de Haan Vuurwerk

JanWillem,
enig idee wanneer je aan de mails toekomt? Ben namelijk benieuwd of mijn geld is overgekomen...

Ik kom m'n bestelling ook de 28ste om 0.01 ophalen. Ben erg benieuwd of het druk gaat worden om die tijd. Ik begin me alleen een beetje zorgen te maken of m'n kartonnen wel in één keer in de auto passen... hoe gaan andere grote inkopers dit eigenlijk doen?
Ik heb de volgende kartonnen besteld:
Scorpion
2-pack extreme
Blinking Stars
Event Cake 3
Rock the Show
Silver Willow
China by night
Fire Flower
En dan nog wat losse cakes.

Ik weet dat een karton van bijvoorbeeld de silver willow niet zo groot is, maar ik heb geen idee hoe groot de Rubro cakes/kartonnen zijn. Die van Broekhoff zullen wel groot zijn vrees ik. Ik kan wel een aanhanger meenemen, maar ik heb geen idee of je vuurwerk mag vervoeren in een aanhanger.

Ik kom m'n bestelling ook de 28ste om 0.01 ophalen. Ben erg benieuwd of het druk gaat worden om die tijd. Ik begin me alleen een beetje zorgen te maken of m'n kartonnen wel in één keer in de auto passen... hoe gaan andere grote inkopers dit eigenlijk doen?
Ik heb de volgende kartonnen besteld:
Scorpion
2-pack extreme
Blinking Stars
Event Cake 3
Rock the Show
Silver Willow
China by night
Fire Flower
En dan nog wat losse cakes.

Ik weet dat een karton van bijvoorbeeld de silver willow niet zo groot is, maar ik heb geen idee hoe groot de Rubro cakes/kartonnen zijn. Die van Broekhoff zullen wel groot zijn vrees ik. Ik kan wel een aanhanger meenemen, maar ik heb geen idee of je vuurwerk mag vervoeren in een aanhanger.

Ik weet niet wat van auto je hebt,maar je kan toch de achterbank plat gooien?:D

Haha, ja ook handig om er even bij te vermelden: Mitsubishi ASX of een Ford Focus... De bank moet uiteraard plat, maar ik weet van vorig jaar dat het ook allemaal maar net ging (en toen had ik 1 a 2 karton minder).

Beste liefhebbers,

Door omstandigheden binnen royal hebben/kunnen wij de volgende producten tot onze spijt morgen niet uitleveren;

- Hot Chains
- royal thunder
- the garden

- secret salvo
- pulse driver

Houd deze lijst in acht. Er is nog 1 deel royal onderweg.

De gene voor wie dit betreft, zorgen we ter plekke voor een goede oplossing.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd morgen,

Ben er van overtuigd dat er passende vervangers gezocht worden. Nu wordt dat voor de thundersmoke moeilijk vrees ik.

Euh, volgens mij stond secret salvo er nog niet tussen eerst. Maakte me al geen zorgen.
Weet niet wat voor oplossing hier voor komt, lijkt me niks passends.
En nu? Een blokje wat inneens alles eruit schiet, dat wil ik, en dan een karton....

Laatst bewerkt:
Komt allemaal wel goed Martijn, Janwillem heeft mij nog nooit teleurgesteld qua service of vervangers. Je gaat daar echt niet weg zonder een waardige vervanger.

Dat blijft zeker lastig martijn! hier is idd niet echt een vervanger voor te verzinnen, salvo cakes als deze zij schaars.
zelf heb ik een karton hot chains wat misschien moet worden vervangen, hier kan ik wel wat anders voor bedenken en overleggen met jan willem.
Ben wel benieuwd naar de niet levering van de secret salvo,, lijkt me dat deze aardig wat besteld is.

Back
Bovenaan