Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vernomen dat de In Shock van Schuurmans afgekeurd is. Deze zal dus niet meer door jullie geleverd worden neem ik aan Jan-Willem?
Aanstaande Vrijdag komt er een einde aan de Freakactie 2012. Je hebt dus nog 5 dagen de tijd om je bestelling te plaatsen, veranderen en te betalen.
Ik heb de 23e een mailtje gestuurd met mijn bestelling en de vraag hoe te betalen enz.
Hier heb ik nog geen antwoord op gehad. Is ie misschien over het hoofd gezien, of is het gewoon druk?
Maar kan je nou al op 28 december om 00:01 savonds je vuurwerk ophalen?
Heb er ook zin in in de mooiste dagen van het jaar wat mij betreft dan als vuurwerkliefhebber. Even ter info, wanneer is de demo van HDH? Wil zeker gaan en graag overtuigd worden van sommige producten waarvan ik nu alleen nog maar china filmpjes heb gezien. En zeer benieuwd hoe ze nu in het echt presteren....
Jan Willem, komt ervoor de losse verkoop ook een folder? En waneer gaat deze van start?
Jan willem,
Ik lees dat enkele producten van wolff niet geleverd zullen worden dit jaar.
waaronder ook de wasp.
Nou is mijn vraag of ik de 6 bestelde wasp's wel geleverd krijg of niet,
Ik houd er graag rekening mee vanwege het geplande showtje.
Ook hoor ik graag of er meer artikelen bekend zijn die door jullie niet geleverd kunnen worden.
mvg koen