Herman de Haan Vuurwerk

Ik heb vernomen dat de In Shock van Schuurmans afgekeurd is. Deze zal dus niet meer door jullie geleverd worden neem ik aan Jan-Willem?

Aanstaande Vrijdag komt er een einde aan de Freakactie 2012. Je hebt dus nog 5 dagen de tijd om je bestelling te plaatsen, veranderen en te betalen.

Ik heb de 23e een mailtje gestuurd met mijn bestelling en de vraag hoe te betalen enz.
Hier heb ik nog geen antwoord op gehad. Is ie misschien over het hoofd gezien, of is het gewoon druk?

Als het goed is ontvang je morgen nog een bedrag van Willymeuf en mij, bovenop de andere bestelling :) Belooft een goede jaarwisseling te worden!

Er lijkt een grote meeting te komen 28ste om 6 uur in de ochtend.
JW kan je even een lijstje posten met wie er de 28ste om 6 uur komt:D

mvg Dracow

PS:
Heren en dames nog enkele uurtjes voor dat de freakkorting stopt!:D

Vandaag m'n bestelling geplaatst bij Jan Willem, echt top de service bij HDH en zeker een pluimpje voor Jan Willem! Nu al zin in de demo van volgende week!

Zo de offerte is zo juist betaald! Heb aardig wat mailverkeer gehad met JanWillem, door updates van mijn bestelling, bedankt daarvoor! Kan niet wachten op de 28e!

Heb er ook zin in in de mooiste dagen van het jaar wat mij betreft dan als vuurwerkliefhebber. Even ter info, wanneer is de demo van HDH? Wil zeker gaan en graag overtuigd worden van sommige producten waarvan ik nu alleen nog maar china filmpjes heb gezien. En zeer benieuwd hoe ze nu in het echt presteren....

Jan willem,

Ik lees dat enkele producten van wolff niet geleverd zullen worden dit jaar.
waaronder ook de wasp.
Nou is mijn vraag of ik de 6 bestelde wasp's wel geleverd krijg of niet,
Ik houd er graag rekening mee vanwege het geplande showtje.
Ook hoor ik graag of er meer artikelen bekend zijn die door jullie niet geleverd kunnen worden.

mvg koen

Jan willem,

Ik lees dat enkele producten van wolff niet geleverd zullen worden dit jaar.
waaronder ook de wasp.
Nou is mijn vraag of ik de 6 bestelde wasp's wel geleverd krijg of niet,
Ik houd er graag rekening mee vanwege het geplande showtje.
Ook hoor ik graag of er meer artikelen bekend zijn die door jullie niet geleverd kunnen worden.

mvg koen

Wij hebben voldoende wasp om alle freakbestellingen mee te bedienen.

Back
Bovenaan