Herman de Haan Vuurwerk

wachten houden wij niet van, daarom staan de bestellingen op afgesproken tijd compleet klaar zodat we met een heel team klaar staan om samen met de klanten de bestellingen te checken en een kop koffie te drinken.

Weet ik :) Maar K0enn kennende vind ik het niet eens erg om te wachten. Wil die vrachtwagen wel vol geladen zien worden onder het genot van een kop koffie :)

nou nou nou dat valt ook wel weer mee mannen, word gewoon een klein busje vullen met enkele kartonnen, niet heel spectaculair.
maar een bakkie doen en ff kletse is altijd leuk! heb er wel zin in. zo weet je tenminste tegen wie je praat naderhand, altijd wel een fijn idee!

Mijn bestelling is nu ook overgemaakt, nu nog ff wachten op de bevestiging! Kan niet meer wachten tot de 28e, ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 8.

Sorry dat ik zeg, maar ook dit is weer een vergelijking wat ik erg genuanceerd vindt.

1) Immortal gold is 15+ Gram
2) De versie die op de demo van rubro is geschoten betreft een sample...
3) de kalibers, aantal schoten, en effecten zijn totaal anders

Als je naar de groenteboer moet om appels te halen, kom je dan met peren in huis? Niet om je aan te vallen ofzo, maar die vergelijkingen van de laatste tijd op het forum worden steeds gekker.

Zelf heb ik er wel voor gekozen om deze box te nemen. Puur omdat er veel diversiteit in zit en de kleuren erg helder zijn zoals we van Royal gewenst zijn.

Niet alles wat wordt geschreven is waarheid Djaimy... Op dit moment zitten ze zelfs nog op de boot ;)

Hoi Janwillem,

Ik zag bovenstaande opmerkingen van jou in het topic over de Garden of Eden en ik heb daardoor wel een paar vragen.

Waar komt de informatie over de sample vandaan? Wim heeft al meerdere keren aangegeven dat er geen samples zijn geschoten, maar jij geeft aan het niet waar is? En is dan van de 6 elements ook een sample geschoten?

Daarnaast maak ik uit jou tweede opmerking op dat jullie de Immortal Gold nog niet binnen hebben. Is jullie wel bevestigd dat jullie het bestelde aantal geleverd krijgen en is het daarmee ook zeker dat degenen die door ons besteld zijn ook daadwerkelijk uitgeleverd gaan worden?

Hoi Janwillem,

Ik zag bovenstaande opmerkingen van jou in het topic over de Garden of Eden en ik heb daardoor wel een paar vragen.

Waar komt de informatie over de sample vandaan? Wim heeft al meerdere keren aangegeven dat er geen samples zijn geschoten, maar jij geeft aan het niet waar is? En is dan van de 6 elements ook een sample geschoten?

Daarnaast maak ik uit jou tweede opmerking op dat jullie de Immortal Gold nog niet binnen hebben. Is jullie wel bevestigd dat jullie het bestelde aantal geleverd krijgen en is het daarmee ook zeker dat degenen die door ons besteld zijn ook daadwerkelijk uitgeleverd gaan worden?

Onze orderbevestigingen zijn bindend en worden over enkele weken bij ons uitgeleverd. Dus ja wij krijgen onze order 100% uitgeleverd, mits de boot niet zinkt :p Dus maak je daar niet druk om ;)

Verder wijd ik mij in dit topic niet aan je bovenste vragen aangezien dit het topic van de winkel is. Zoals na mijn reactie die iemand anders is gezegd, betreft dat om de extra leveringen, wat ik dan weer niet wist :p Verder maak ik mij niet druk over over de kwaliteit en grootte van rubro. Want die hebben altijd laten zien dat een eventuele sample of werkelijke productie weinig tot geen verschil te zien is.

Onze orderbevestigingen zijn bindend en worden over enkele weken bij ons uitgeleverd. Dus ja wij krijgen onze order 100% uitgeleverd, mits de boot niet zinkt :p Dus maak je daar niet druk om ;)

Verder wijd ik mij in dit topic niet aan je bovenste vragen aangezien dit het topic van de winkel is. Zoals na mijn reactie die iemand anders is gezegd, betreft dat om de extra leveringen, wat ik dan weer niet wist :p Verder maak ik mij niet druk over over de kwaliteit en grootte van rubro. Want die hebben altijd laten zien dat een eventuele sample of werkelijke productie weinig tot geen verschil te zien is.

Helder, dan ga ik mij geen zorgen maken :)
En wel een beetje bijblijven he over 2e verzendingen :p

rvw_23_thunderking_jumbo_box_500_500_1.png

op=op

Thunderking Jumbo Box slechts €23,50 of 2 voor €40!

Vorg jaar toen ik er was, was het opzich best rustig.

Maar dit jaar word het denk ik een stuk drukker.:p

Aanstaande Vrijdag komt er een einde aan de Freakactie 2012. Je hebt dus nog 5 dagen de tijd om je bestelling te plaatsen, veranderen en te betalen.

Back
Bovenaan