Herman de Haan Vuurwerk

Hier is hij dan, het complete royal assortiment met maarliefst 40% op alle losse artikelen;

Download prijslijst!

Deze actie is geldig tot en met 1 september 2012. Daarna zal het assortiment terug gebracht worden tot enkele items en zullen wij ons totale freakassortiment van al onze leveranciers met jullie delen.

Wil je een voorbestelling plaatsen? stuur dan je gegevens + bestelling naar [email protected] | Ook voor kartonprijzen kun je via dit email adres een prijs opvraag doen!

Leuke actie weer hoor, stiekem ben ik toch wel weer benieuwd naar sommige kartonprijzen, haha :p

Leuke actie weer hoor, stiekem ben ik toch wel weer benieuwd naar sommige kartonprijzen, haha :p

Gewoon Dmenrapstar even mailen.

En dan neerzetten wat je allemaal wilt.

Kortingen kunnen leuk oplopen hoor, gewoon even mailen.

40 procent is al netjes, maar wie weet meer :)

Miscchien leuk dat wij freaks onze bestellen op een bepaald tijdstip halen?
Soort kleine meeting dus?

lijkt me erg gezellig! en leuk, elkaars bestelling een beetje bekijken enzovoorts.

Het is een leuk idee om een meeting te organiseren, maar tijdens deze dagen heel onpraktisch. Vorig jaar waren er enkele liefhebbers die wel op elkaar hadden gewacht waardoor er een leuk clubje ontstond. Maar het is voor gezien de loop van de bestellingen niet praktisch om alle freaks op 1 tijdstip te ontvangen. Hoe graag wij dat ook voor jullie willen organiseren.

Het is een leuk idee om een meeting te organiseren, maar tijdens deze dagen heel onpraktisch. Vorig jaar waren er enkele liefhebbers die wel op elkaar hadden gewacht waardoor er een leuk clubje ontstond. Maar het is voor gezien de loop van de bestellingen niet praktisch om alle freaks op 1 tijdstip te ontvangen.

Nee klopt.
Het is allemaal goed geregeld dat wel, kwa afhalen enzovoorts.

Beter om onderling een soort afspraak te maken dan.

Word het ook niet zo druk voor jullie.

Na een leuk bericht te hebben ontvangen en enig mail contact te hebben gehad.
Besloten om een leuke bestelling te doen
7 kartonnen voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Er zal vast nog het een en ander bij komen!
ik ben benieuwd hoe de komende tijd gaat lopen!

grtz koen.

hier ook niet, gelukkig stond hij nog open.

De prijslijst is inderdaad van de server af. Hij komt er vanavond weer op. Dan plaatsen wij de er enkele stunt artikelen in. Volgende week duik ik de bunker in om alle artikelen zonder CE te inventariseren. Daarvoor zullen wij voor jullie een scherpe prijs maken :)

Gisteren hebben wij de opening van ons nieuwe pand mogen vieren. Het was een erg gezellige avond.

540278_298495370242652_100002465743417_638492_50907136_n.jpg

120524_HdH_034.JPG

Leuk bloemetje van Wolff Vuurwerk :)

zelfde bedrijventerrein?
erg leuk van wolff om zo'n orgineel boeket te bezorgen.
gefeliciteerd in elk geval voor het mooie pand, komen er nog foto's van waar het vuurwerk straks verkocht gaat worden?

Heb nu heel Rubro doorgespit, elk topic gehad en overal het filmpje van gekeken. Deze producten zijn zeker geen miskoop en ik hoop dat er ook aardig wat in de collectie zullen komen :)

Rock The Show
Secret Salute
Big Shot
Event Stage Maker
Super Rainbow Fantasy 500
Thunder Salute
Alle Heavy Legends
Showtails
Buurt Assortiment
Event Box 4 Seasons
Event Grande Finale
Hele Pyromania lijn klein spul
Color Break
Maximum Blast
Split Decision
Red Shadow
Elegance
Double Identity
Forbidden Kingdom

Heb nu heel Rubro doorgespit, elk topic gehad en overal het filmpje van gekeken. Deze producten zijn zeker geen miskoop en ik hoop dat er ook aardig wat in de collectie zullen komen :)

Rock The Show
Secret Salute
Big Shot
Event Stage Maker
Super Rainbow Fantasy 500
Thunder Salute
Alle Heavy Legends
Showtails
Buurt Assortiment
Event Box 4 Seasons
Event Grande Finale
Hele Pyromania lijn klein spul
Color Break
Maximum Blast
Split Decision
Red Shadow
Elegance
Double Identity
Forbidden Kingdom

Ik hoef dus geen rubro aanraders meer te typen.
Dit zijn ze dus!:p

Laatst bewerkt:
Misschien ook even wachten op de nieuwe producten van rubro voor dit jaar? Als die net zo goed en vernieuwend zijn als afgelopen jaar, zijn het stuk voor stuk toppers..

Wij wachten zoiezo de ontwikkelingen bij Rubro Vuurwerk af voordat wij een beslissing maken over het assortiment. Uit het lijstje worden in ieder geval veel items geselecteerd.

Hm wel weer veel cakes,waar ik niks mee kan,:p High Tension en de Event Cakes,als aanvulling op die lijst! :)

Back
Bovenaan