Herman de Haan Vuurwerk

Hallo ik had nog een vraagje hoe moet je nou bestellen ik kom er niet uit en ik wil het graag bestellen

Als je slim bent mail je rechtstreeks met JanWillem: Dmrapster.
Dan heb je de kortste lijn te pakken en komt het zeker goed.

greetzz

Het is alweer half Augustus, dat betekend dat het weer tijd wordt om keuzes te maken voor het Freakassortiment 2012. Vorig jaar zijn gestart met deze actie en dat is door liefhebbers die vorig jaar bij ons gekocht hebben goed bevallen. Dit jaar zullen wij met een nog groter assortiment aanbieden om aan jullie vraag te voldoen.

Omdat niet iedereen de financiële middelen heeft om artikelen per karton aan te bieden, zal er dit jaar een ruime assortiment opgesteld worden met artikelen die ook los verkrijgbaar zijn. Daar geld ook onze vaste kortingen op zoals wij die vorig jaar geïntroduceerd hebben. Daarnaast is het ook dit jaar weer mogelijk alle artikelen van onze leveranciers per karton af te nemen.

Begin dit jaar is gevraagd welke artikelen interessant voor jullie zijn. De meeste artikelen daaruit zullen wij in ons standaard assortiment opnemen om deze ook per stuk af te nemen. Wens lijsten zijn er om werkelijkheid te laten worden. Daarom vraag ik jullie om wens lijsten met ons te delen om het assortiment compleet te maken.

Ze staan er tussen, maar toch even mijn wensenlijstje:

Concerto Rosso
Stars over Paris
Hawaii
Heavy 5
Heavy Legend 16s
Heavy Legend 25s
Buurtassortiment XXL

Als dit er komt hoef ik bijna nergens anders meer heen.

Ze staan er tussen, maar toch even mijn wensenlijstje:

Concerto Rosso
Stars over Paris
Hawaii
Heavy 5
Heavy Legend 16s
Heavy Legend 25s
Buurtassortiment XXL

Als dit er komt hoef ik bijna nergens anders meer heen.

Dit zijn artikelen die zeker tot het assortiment behoren.

Zijn er mensen geinteresseerd in de Titanium Vulcano fonteinen? Van €6,95 voor €3,95 per pakje.

skyline-titanium-volcano.gif

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=17079

Bij voldoende intresse kan deze aanbieding doorgaan!

Ik zet op dit moment 1 karton in de verkoop. Als je interesse in deze fonteinen hebt kun je deze voor bestellen. stuur een mailtje naar [email protected] met je naam en aantal pakjes fonteinen.

Let op: Het karton is vrij snel vergeven dus op=op!

Heb 5 pakjes besteld maar ik heb ook al eerder een mailtje gestuurd wat ik allemaal wou hebben per karton Gr mike

Want ik wou graag gaan bestellen maar ik krijg geen mails terug en wanneer worden de prijzen bekend gemaakt van Wolf enzo per karton ??

Je hebt ondertussen een overzicht mogen ontvangen.

De prijzen van Rubro en Wolff laten helaas nog op zich wachten. Maar zullen het wachten waard zijn met onze kortingsmogelijkheden!

Mijn wenslijst (waarvan al vele genoemd zijn/opgenomen):

Rubro:
Buurtassortiment
Flash Banger
Panoramic Palms
Red Shadow
Heavy Legend serie
Secrete Salute

Breeschoten:
Greeny Assortiment

China Red:
Mega Mini
Nakin Fire

Bonfire:
Wodka Blue

Lesli:
Monster Jam

Dit zijn mijn favorieten! Hoop dat het meeste in jullie assortiment komt, dan heb ik eindelijk eens een plek waar ik het meeste in één keer kan halen.

Mijn gewenste lijst is

Wolff - Extreme salute
Heavy 3

Rubro Heavy legend serie

Dit zijn mijn schatjes haha

Iemand intresse in de crossing crossette van wolff/lidu?
Zitten er 12 in een karton en wil er zelf eigenlijk maar
3.:)

Edit: Karton is al verdeeld inmiddels!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan