Herman de Haan Vuurwerk

Vandaag bij Wolff Vuurwerk geweest om enkele dingen te bespreken voor aankomend seizoen. Daarbij zijn er nog enkele uitloopartikelen uitgezocht die morgen in de nieuwe prijslijst beschikbaar komen.

Als er nog producten zijn waarvan jullie denken wellicht zit deze in de uitlooplijst van wolff, stuur dan even een pmmetje dan kunnen wij kijken of deze wellicht beschikbaar is voor een leuke prijs!

Vandaag bij Wolff Vuurwerk geweest om enkele dingen te bespreken voor aankomend seizoen. Daarbij zijn er nog enkele uitloopartikelen uitgezocht die morgen in de nieuwe prijslijst beschikbaar komen.

Als er nog producten zijn waarvan jullie denken wellicht zit deze in de uitlooplijst van wolff, stuur dan even een pmmetje dan kunnen wij kijken of deze wellicht beschikbaar is voor een leuke prijs!

Hoi Dmenrapstar blijft broekhoff bij jullie in het aasortiment en verkopen jullie ook de super 4 pakketten

Ik heb mijn bestelling klaar staan! Komt er nog freakaanbiedingen of korting op de overige producten (naast Royal) die Herman gaat voeren?
Niet alles verklappen natuurlijk maar even zo tussen ons gezegt,
korting: ja/nee* - hoeveel %: ---
op welke lijn: alle!!!/wolff, rubro ,broekhoff*
*doorhalen wat niet van toepassing is

:bye:

Is er onlangs nog nieuws bij gekomen die nog niet is gepost?
Ik wacht met smart op de andere lijsten van importeurs.

Op dit moment heb ik nog geen aanvullende informatie betreft prijzen en dergelijke. Wel zijn wij bezig met de vergunningen en zijn we opzoek naar een geschikte demo locatie.

Herman de Haan Vuurwerk probeert zoveel mogelijk aan de vraag van klanten te voldoen. De vraag of wij artikelen van schuurmans vuurwerk kunnen leveren kwam vaak naar voren. Om jullie hier in tegemoet te zien is het mogelijk om deze producten per volle karton te bestellen.

Wij hopen hiermee de vraag van enkele klanten op een positieve manier te kunnen behartigen.

Zoals ik lees doen jullie ook per karton verkopen hebben jullie daar al een prijs van ?? Gr mike

Rechtsboven in elke post staat een nummer. Bij jou staat er #97.
Als je terug zoekt naar nummer 87 vind je het antwoord op je vraag.

Back
Bovenaan