logistiek lijkt me dat behoorlijk minder![]()
rijen tot aan buiten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
logistiek lijkt me dat behoorlijk minder![]()
Hier is hij dan, het complete royal assortiment met maarliefst 40% op alle losse artikelen;
Download prijslijst!
Deze actie is geldig tot en met 1 september 2012. Daarna zal het assortiment terug gebracht worden tot enkele items en zullen wij ons totale freakassortiment van al onze leveranciers met jullie delen.
Wil je een voorbestelling plaatsen? stuur dan je gegevens + bestelling naar [email protected] | Ook voor kartonprijzen kun je via dit email adres een prijs opvraag doen!
Leuke actie weer hoor, stiekem ben ik toch wel weer benieuwd naar sommige kartonprijzen, haha![]()
Miscchien leuk dat wij freaks onze bestellen op een bepaald tijdstip halen?
Soort kleine meeting dus?
lijkt me erg gezellig! en leuk, elkaars bestelling een beetje bekijken enzovoorts.
Het is een leuk idee om een meeting te organiseren, maar tijdens deze dagen heel onpraktisch. Vorig jaar waren er enkele liefhebbers die wel op elkaar hadden gewacht waardoor er een leuk clubje ontstond. Maar het is voor gezien de loop van de bestellingen niet praktisch om alle freaks op 1 tijdstip te ontvangen.
hier ook niet, gelukkig stond hij nog open.
Heb nu heel Rubro doorgespit, elk topic gehad en overal het filmpje van gekeken. Deze producten zijn zeker geen miskoop en ik hoop dat er ook aardig wat in de collectie zullen komen
Rock The Show
Secret Salute
Big Shot
Event Stage Maker
Super Rainbow Fantasy 500
Thunder Salute
Alle Heavy Legends
Showtails
Buurt Assortiment
Event Box 4 Seasons
Event Grande Finale
Hele Pyromania lijn klein spul