Herman de Haan Vuurwerk

Zo juist is er contact geweest met Rubro Vuurwerk. Eind deze week komen de catalogussen en zullen wij een afspraak plannen. Nog even geduld!

Vanmiddag heb ik een goed gesprek gehad met broekhoff vuurwerk. Met broekhoff doen wij al enkele jaren zaken. Ook zij komen met tal van nieuwe producten. Met broekhoff zullen wij nog enkele vervolg gesprekken hebben waarmee wij besluiten deze ook wederom mee te nemen in het assortiment

Na velen vragen van jullie leden;

Vanaf volgende week woensdag is het mogelijk rubro te bestellen. Daarmee is het 2e gedeelte van onze freakactie een feit en zal het aanbod comform onze prijsstelling worden aangeboden.

Uiteraard zal de prijs ook comform marktbeweging worden bekeken. Waardoor onze streven "Niet de grootste, wel de goedkoopste" kunnen blijven hanteren.

Voor de gene die echt niet kan wachten en gelijk een reservering wil plaatsen, is dat ook mogelijk. al geven wij nog geen prijzen af.

Bestellen

Bestellen

Na velen vragen van jullie leden;

Vanaf volgende week woensdag is het mogelijk rubro te bestellen. Daarmee is het 2e gedeelte van onze freakactie een feit en zal het aanbod comform onze prijsstelling worden aangeboden.

Uiteraard zal de prijs ook comform marktbeweging worden bekeken. Waardoor onze streven "Niet de grootste, wel de goedkoopste" kunnen blijven hanteren.

Voor de gene die echt niet kan wachten en gelijk een reservering wil plaatsen, is dat ook mogelijk. al geven wij nog geen prijzen af.

Wanneer hebben jullie een bestellijst met de prijzen?

Groetjes,

Pranav

post-5-0-43961000-1322220138_thumb.jpg

OP=OP van €65,95 voor €39,50! Slechts enkele beschikbaar dus op=op

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er een slechte oplage is geweest van deze sky screamers, maar ik kan dit mis hebben!

In het topic kan ik terug vinden dat er in 2007 een slechte oplage was, en deze is toen uit de verkoop gehaalt, vanwege tegengevallen verwachtingen.

Ik heb al begrepen dat dit de nieuwste versie is van 2011-2012.

voor mij mag je er dus 1 reserveren Jan-willem

Grtz

Zeker wel Nitraat. Voor deze eruit ging was hij erg slecht. ongelijkmatige salvo's en de fluit minder rauw en korter. ik neem aan dat dit geen oude partij is echter. klopt dat?

Ik heb zojuist bevestigd gekregen van jan willem dat dit laatst geproduceerde type gaat, de goede versie dus.

Heel stiekem heb ik er ook 1 besteld.
Vorig jaar 1tje verwerkt in mijn avondshowtje, dit keer komt ie in mijn dagshow/herrie project.

Back
Bovenaan