Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het bij herman de haan definitief dat de kremlin en de vodka whistle niet verkocht gaan worden?

Complimenten voor het mooie aanbod weer JW! Ik denk dat je weer heel veel freaks/liefhebbers blij maakt.

inderdaad....ff rustig bekijken en wellicht toch maar eens een bestellig plaatsen :D
Al wacht ik wel eerst sowieso de winkeldemo's af :p

Op dit moment zijn de volgende artikel tijdelijk uitverkocht;
- King Cobra
- Splitonium
- Big Momma

Deze artikelen kunnen nog gewoon worden besteld! Volgende week worden deze artikelen weer voldoende voorradig!

Ik ben de tel kwijtgeraakt maar er is weer een bestelling geplaats. Bedankt JW voor deze schitterende prijzen en collectie.

Gr. Tommy

Ook onze eerste bestelling is geplaatst ! met onder andere de uitverkochte artikelen haha!

gr koen.,

ik wacht nog even met de boxen. Wil eerst zien wat Royal gaat brengen voordat ik mijn geld uitgeef.
Wel heerlijk assortiment van HdH.
Alleen vroeg ik mij af of jullie helemaal gestopt zijn met Wolff?
En komt Falcon(fluitbak) nog bij jullie?
greetzz

ik wacht nog even met de boxen. Wil eerst zien wat Royal gaat brengen voordat ik mijn geld uitgeef.
Wel heerlijk assortiment van HdH.
Alleen vroeg ik mij af of jullie helemaal gestopt zijn met Wolff?
En komt Falcon(fluitbak) nog bij jullie?
greetzz

Wolff komt nog alleen hun demo`s zijn pas aankomende maandag en woensdag. :)

Als eerste,

Topprijzen!

Ikzelf zou graag de falcon(masterline) nog willen zien op t lijstje, de secret sniper!

Ik ga er vanuit dat voor de kartonprijzen dezelfde kortingen gelden, maar niet geschoten is altijd mis.
Dus daarom,

Gelden er ook andere prijzen als er per karton besteld worden?

Als eerste,

Topprijzen!

Ikzelf zou graag de falcon(masterline) nog willen zien op t lijstje, de secret sniper!

Ik ga er vanuit dat voor de kartonprijzen dezelfde kortingen gelden, maar niet geschoten is altijd mis.
Dus daarom,

Gelden er ook andere prijzen als er per karton besteld worden?

Meer mensen die interesse hebben in de Falcon (masterline) en Secret Sniper? Dan deze wellicht nog worden toegevoegd aan de lijst!

De volgende producten zou ik nog wel graag in de lijst zien.

Masterline:
Falcon
Elegance
Hot Hot Hot
Red Shadow
Intensity
Wild Fish

Gold Selection:
Stingray

Mis je een artikel op de lijst en wil je die graag hebben? Vraag dan een toevoeging aan op de lijst!

Twee maanden terug werd hier medegedeeld over aanstaande gesprekken met VWT, echter heb ik hier nooit meer iets over vernomen. Betekent dit dat de gesprekken spaak zijn gelopen of moeten ze nog steeds plaatsvinden. Zou toch jammer zijn dat de beste importeur 2012-2013 niet in jullie assortiment zou zitten.

Twee maanden terug werd hier medegedeeld over aanstaande gesprekken met VWT, echter heb ik hier nooit meer iets over vernomen. Betekent dit dat de gesprekken spaak zijn gelopen of moeten ze nog steeds plaatsvinden. Zou toch jammer zijn dat de beste importeur 2012-2013 niet in jullie assortiment zou zitten.

Er heeft2 maanden geleden een gesprek plaats gevonden. Wij zijn daarna op de lijst gezet om eventueel Zena Vuurwerk te kunnen verkopen. Helaas hebben wij hier tot op heden geen reactie op ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan