Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh, riep valk uit nijverdal niet dat de big 19 exclusief door hem verkocht zouden worden? Zie nu meerdere dealers ze aanbieden. Rara hoe kan dat?

Huh, riep valk uit nijverdal niet dat de big 19 exclusief door hem verkocht zouden worden? Zie nu meerdere dealers ze aanbieden. Rara hoe kan dat?

Wellicht kun je deze vraag beter bij Valk neerleggen. Wij verkopen alleen wat ons aangeboden wordt en waar wij denken dat het een toevoeging is voor ons assortiment.

Alleen maar top dat meerdere dealers in het land dit verkopen. Zonde om zo'n top assortiment beperkt te verkopen.

Artikel in prijs verlaagd! Als je dit artikel al hebt besteld wordt deze aangepast op je bevestiging.

[726] Extreme Bang Rockets | Wolff Vuurwerk Vrije voorraad: 199 stuks
Prijs per stuk €2,95

Laatst bewerkt:
Vanaf morgen t/m 30 Augustus ben ik op vakantie. Hierdoor kan ik geen mail beantwoorden en bestellingen verwerken. Dat geeft jullie de kans om te zoeken naar de meest mooie artikelen van Rubro, Wolff, Royal en Lesli waar wij begin September een mega assortiment van neer gaan zetten.

Laatst bewerkt:
Janwillem, van deze kant een hele fijne vakantie gewenst.
Neem even je rust, na je vakantie zul je vele mails moeten beantwoorden:wink:.

Morgen is de demonstratie van rubro vuurwerk. Een delegatie van hdh zal naar Rijssen gaan om het nieuwe vuurwerk te beoordelen. Na mijn vakantie vindt er een gesprek plaats met rubro waarbij wij daarna ook klaar zijn voor de freakactie. Wij willen jullie de beste deals aanbieden, daarom zullen wij niet meteen met het assortiment aankomen.

Na de demo van Lesli op 2 september zullen wij in iedergeval het lesli assortiment voor jullie klaarmaken.

Vanuit oostduinkerke wens ik iedereen gaat veel plezier!

Hey Jan Willem,

Geniet nog even van je vakantie. Rust nog even goed uit, want ik denk dat je het mooi druk gaat krijgen.

Inderdaad, nu nog even genieten, want denk dat vele het niet meer kunnen afwachten tot er weer echt besteld kan worden.
Vooral na morgen zal het ongeduld snel toe nemen:wink:.

Nu de demo van rubro is geweest willen wij jullie vragen welke artikelen zowel oude als nieuwe in ons assortiment thuis horen. Laat maar komen die lijstjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan