Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kremlin
King Cobra
Vodka Whistle
Pyroconstrictor
Shanghai Snake Tails
Mythos
Ataka 7
Kruto Mine
Russian Roulette

Laatst bewerkt:
Even snel een klein lijstje gemaakt ;) King Cobra, Kruto Mine, Pamela, Russian Roulette, Vodka Whistle (alleen als de prijs goed is), CNC, Schoffie en Etterbak.

Mooi om te horen dat jullie dit aan het assortiment toevoegen.
Wordt beter en beter bij jullie, geweldig.

Lesli

Love powder

Smoking beauty

Pyro shopper

Pamela

Soviet shooters

Kremlin
Russian Roulette
Beluga
Vodka whistle
ataka 7
Kruto mine
Molotov mines

Royal class

King cobra

MX Vuurwerk

Forbidden love

Cross
Amazon

Menselijkheid

Hoogmoed

Hierbij mijn lijstje :)

Kremlin
Ataka7
Molotov mines
Beluga
Tiberium
1 million blinkers
Mustang
pamela (ik hou wel van hele grote eeuh... bommen :)

Echt top dat jullie ons mening vragen wat we graag in jullie's assortiment willen zien.

Ook maar even een lijstje gemaakt. Ben benieuwd...

pyromoulds:
pyroconstructor

sovjetshooters:
kremlin, mits redelijke prijs
beluga
wodka whistle
molotov mines

Royal class:
Splitonium
mythos, zeker wetren
king Cobra, ook zeker weten.

Next generation Silver
Billion dollar secret
hattrick de luxe
truckstopper

MX Forbidden love:
Screw
lotus
cross

Greetzzz

ff snel een update;

Royal Fireworks
3x Big Rose €9,50
2x Colofull palm tree €20,-
6x freezing steel €17,95

Wolff Vuurwerk
12x Hawaii €9,50
10x Wild Wild West 4,-
11x amazing fountain €5,50
3x battle €8,50

Rubro Vuurwerk
8x panoramic palms €4,95

prijzen per stuk!

Laatst bewerkt:
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar wordt je (Jan Willem, als ik je zo mag noemen) niet helemaal gek van al die mailtjes en dat verwerken?

Als er weer nieuwe acties/producten komen en men deze wil bestellen, naast de al bestaande bestellingen. En dan nog de financiële administratie... ik zou gek worden. Uit medelijden zou ik zowat een administratief systeem voor je bedenken.

Verder wel top dat je dit wil doen, mijn complimenten. Ik ben de afgelopen jaren i.v.m. de studie en werk bij vele bedrijven geweest. Weinig tot geen bedrijven in welke bedrijfstak dan ook die zo intensief contact houden met klanten en rekening houden met de wensen van deze klanten.

Misschien wel de beste marketingstrategie ooit.

Goed bezig!
Hier ben ik het zeker mee eens. Begin dit jaar heb ik er al eens wat erover gepost bij FPM:

"Wel heb ik nog een tip voor Herman de Haan. Ik heb de verschillende topics over deze winkel gevolgd, maar zodra de prijzen van een bepaalde lijn bekend waren werden deze op het internet gezet. Veel mensen die nog aan het wachten waren op de prijzen van de rest van het assortiment kregen vervolgens te horen dat bestellen niet meer mogelijk was en dat er een tijdelijk stop was voor nieuwe bestellingen. Uiteindelijk is dit geloof ik allemaal wel goed gekomen, maar het is toch vervelend.

Het zou daarom ook beter zijn om de bestellijst pas online te zetten als deze ook echt definitief af is, hoe moeilijk dat ook is. Langer wachten is nooit leuk, maar het zal wel soepeler verlopen."

Hoe gaat dat dit jaar met de bestellijst verlopen (Als jullie daar tenminste mee gaan werken)?

Vorig jaar uiteindelijk gezien de afstand toch niet hier gehaald, maar dit jaar kunnen jullie mij zeker als nieuwe klant verwachten. Hoop wel dat in 1x bestellen kan en het niet nodig is om diverse losse bestellingen te doen. Lijkt mij voor beide partijen makkelijker en beter. En uiteraard hoop ik dat het aanbod van de verschillende displayboxen weer groot is :-)

Edit: Ik heb ergens overheen gelezen: "de volledige collectie zal verschijnen wanneer wij alle prijslijsten hebben. dus waarschijnlijk aug/sept. Vanavond weer wat nieuwe artikelen."

Lijkt me duidelijk dus... :-)

Laatst bewerkt:
Hier ben ik het zeker mee eens. Begin dit jaar heb ik er al eens wat erover gepost bij FPM:

"Wel heb ik nog een tip voor Herman de Haan. Ik heb de verschillende topics over deze winkel gevolgd, maar zodra de prijzen van een bepaalde lijn bekend waren werden deze op het internet gezet. Veel mensen die nog aan het wachten waren op de prijzen van de rest van het assortiment kregen vervolgens te horen dat bestellen niet meer mogelijk was en dat er een tijdelijk stop was voor nieuwe bestellingen. Uiteindelijk is dit geloof ik allemaal wel goed gekomen, maar het is toch vervelend.

Het zou daarom ook beter zijn om de bestellijst pas online te zetten als deze ook echt definitief af is, hoe moeilijk dat ook is. Langer wachten is nooit leuk, maar het zal wel soepeler verlopen."

Hoe gaat dat dit jaar met de bestellijst verlopen (Als jullie daar tenminste mee gaan werken)?

Vorig jaar uiteindelijk gezien de afstand toch niet hier gehaald, maar dit jaar kunnen jullie mij zeker als nieuwe klant verwachten. Hoop wel dat in 1x bestellen kan en het niet nodig is om diverse losse bestellingen te doen. Lijkt mij voor beide partijen makkelijker en beter. En uiteraard hoop ik dat het aanbod van de verschillende displayboxen weer groot is :-)

Als je bestelt heb je een lijst en elke keer als je bij bestelt word dat gewoon bijgewerkt en krijg je dat via de mail! Dus alles bij elkaar, en gewoon 1 bestelling aan het einde van het jaar!

Als je bestelt heb je een lijst en elke keer als je bij bestelt word dat gewoon bijgewerkt en krijg je dat via de mail! Dus alles bij elkaar, en gewoon 1 bestelling aan het einde van het jaar!

Bedankt voor de reactie. Zag dat ik er over heen gelezen had want het staat in dit topic al beschreven...

Om nog even terug te komen op de gewenste Lesli producten:
Ataka 7(Soviet Shooters)
Big Momma(Pyro Shopper)
King Cobra(Royal Class)
Koersk Display Box(Soviet Shooters)
Kremlin(Soviet Shooters)
Mr. President(SensationS)
Pamela(Pyro Shopper)
Russian Roulette(Soviet Shooters)
Splitonium(Royal Class)
Truckstopper(Silver Label - Next Generation)
Vodka Whistle(Soviet Shooters)

Verder hoop ik dat er van diverse importeurs display boxen te koop zullen zijn (o.a. Rubro, Zena, Royal en Lesli). Vorig jaar was het eerste jaar met deze displayboxen, dus zal dit jaar vast en zeker door ontwikkeld zijn met nog meer aanbod vanuit de importeurs.

Bedankt voor de reactie. Zag dat ik er over heen gelezen had want het staat in dit topic al beschreven...

Om nog even terug te komen op de gewenste Lesli producten:
Ataka 7(Soviet Shooters)
Big Momma(Pyro Shopper)
King Cobra(Royal Class)
Koersk Display Box(Soviet Shooters)
Kremlin(Soviet Shooters)
Mr. President(SensationS)
Pamela(Pyro Shopper)
Russian Roulette(Soviet Shooters)
Splitonium(Royal Class)
Truckstopper(Silver Label - Next Generation)
Vodka Whistle(Soviet Shooters)

Verder hoop ik dat er van diverse importeurs display boxen te koop zullen zijn (o.a. Rubro, Zena, Royal en Lesli). Vorig jaar was het eerste jaar met deze displayboxen, dus zal dit jaar vast en zeker door ontwikkeld zijn met nog meer aanbod vanuit de importeurs.

Er zullen zeker nieuwe boxen komen, daar kun je vanuit gaan! Heb er van Lesli al een paar mogen aanschouwen op de freaksdag en dat waren prachtige exemplaren dus, leef je uit met die boxen zal ik maar zeggen!

Er zullen zeker nieuwe boxen komen, daar kun je vanuit gaan! Heb er van Lesli al een paar mogen aanschouwen op de freaksdag en dat waren prachtige exemplaren dus, leef je uit met die boxen zal ik maar zeggen!

Dat er nieuwe komen dat is een feit, maar het gaat mij er om welke te koop zullen zijn bij Herman de Haan :-)

Ff afwachten maar HDH kennende zijn de boxen straks bij hun gewoon verkrijgbaar. Dus wees er dan maar snel bij want ik denk dat dat wel s hard kan gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc
Ff afwachten maar HDH kennende zijn de boxen straks bij hun gewoon verkrijgbaar. Dus wees er dan maar snel bij want ik denk dat dat wel s hard kan gaan.

De bakken van Lesli bedoel ik dan!

Onzin, we gaan niet weer paniek zaaien dit jaar.
Lesli is de grootste importeur van nederland en heeft die boxen echt wel genoeg op voorraad.
Vorig jaar al dat gezeur over die boxen maanden van te voren al...
Uiteindelijk heeft iedereen die een box wou er ook wel een gekregen.

Laten we ons geen zorgen maken over dingen die er niet zijn. Net als vorig jaar zullen we een (ruime) pre order laten noteren zodat wij net als vorig jaar zeker zijn van de boxen.

Begin september zullen naar alle waarschijnlijkheid de prijslijsten bekend zijn. Dan zal er zoals hier boven al gezegd is. in 1x 1 complete lijst komen met ons assortiment 2013.

Onzin, we gaan niet weer paniek zaaien dit jaar.
Lesli is de grootste importeur van nederland en heeft die boxen echt wel genoeg op voorraad.
Vorig jaar al dat gezeur over die boxen maanden van te voren al...
Uiteindelijk heeft iedereen die een box wou er ook wel een gekregen.

Uhhh het is niet de bedoeling van mij om paniek te zaaien. Begrijp me goed hoor nergens voor nodig!

ff snel een update;

Royal Fireworks
5x Big Rose €9,50
2x Colofull palm tree €20,-
6x freezing steel €17,95

Wolff Vuurwerk
12x Hawaii €9,50
10x Wild Wild West 4,-
11x amazing fountain €5,50
5x battle €8,50

Rubro Vuurwerk
8x panoramic palms €4,95

prijzen per stuk!

het kan aan mij liggen, maar volgens mij staan deze producten niet in de begin post, zoals wel de rest stond. Of zijn ze alweer uitverkocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan