Herfst en winterweer

Wat heb ik enorm genoten van afgelopen weekend zeg! 2 dagen lang wedstrijden gezeild en het mooier dan dit is het haast nooit geweest en gaat het waarschijnlijk niet snel meer worden.
Maar nu het seizoen afgelopen is zeg ik, kom maar op met die winter! Kou, vorst, sneeuw, schaatsen, warme chocolademelk, ik kan niet wachten!

Heb er ook zeker van genoten, obstacle run met dit weer is absoluut lekkerder dan kou en wind. En vandaag ook prima weer alsnog. Maar nu lekker alles laten verkleuren aan de bomen en op naar de koudere sfeer, ook fijn!

vanaf zondag 28 oktober lijkt het toch dat we naar de 10 graden gaan overdag...... Kan onze forumweerman hier iets meer over vertellen? :)

De weerkaarten gaan volledig op de schop laat deze week, eindelijk. :p Een noordwest stroming voert dan veel koudere lucht aan met maxima rond of zelfs iets onder 10 graden. Heerlijk polaire lucht en veel buien. Eindelijk ook winters in Scandinavië...

Precies... laat dir kou maar lekker in het noorden. Zie op tegen het slepen van mn palmen die niet winterhard zijn... elk jaar weer een flinke klus :(

Precies... laat dir kou maar lekker in het noorden. Zie op tegen het slepen van mn palmen die niet winterhard zijn... elk jaar weer een flinke klus :(

Tsja, dat is het nadeel ervan! Zijn niet echt gemaakt voor de koude dagen. In een bloembak zetten waar je een pompwagen onder kunt steken is het handigste, in de winter binnen zetten :D

Ik vind het heerlijk die herfst, genoeg zonnig en warm weer gezien!
Lekker met de camera erop uit en mooie herfstplaatjes schieten.

Deze foto is alweer een paar weekjes oud, het moment dat het echt overging van zomer naar herfst.

33mlro9.jpg

Alhoewel de winter dit weekend aanwezig is met aanzienlijk lagere nachttemperaturen, gaan we volgende week weer dik de dubbele cijfers in. Jammer :no:

Heerlijk weer nou hoor. Maar krijg op deze manier nog niet het winter gevoel zeg maar......

Kan hard gaan hoor, de kou zit noordelijk maar kan in 3 dagen hier zijn hoor..ben zeker optimistisch voor deze winter, maar het kan wel even duren dit jaar...:)

O8psr73J.png

Lekker vroeg.

Ik kan ook allemaal kaarten opvragen ivm. gladheidsbestrijding maar snap er nog altijd niet veel van. Maar zoals het er naar uit ziet is er voorlopig nog helemaal niets aan de hand. Word gelukkig wel iets kouder, maar niet heel spannend.

Back
Bovenaan