Helsinki Skyscrapers 200 Shots

Zorgelijke trend vanuit de importeurs. Grote boxen met weinig inhoud. Hoe snel een box ook schiet, boeketjes 20mm zijn gewoon flut.

Kappen met die onzin en 20mm bakken.

Zorgelijke trend vanuit de importeurs. Grote boxen met weinig inhoud. Hoe snel een box ook schiet, boeketjes 20mm zijn gewoon flut.

Dat lijkt me geen goed idee, voor ons als liefhebber is het wellicht niet altijd iets.
Maar vergeet niet dat de gemiddelde klant in december het er niet altijd voor ovee heeft om de prijs van bijvoorbeeld 30mm box te willen betalen.

Maar wel heel gevoelig zijn voor veel schoten voor weinig.

Schieten wel ook lager, de gemiddelde consument zal blij zijn. En over 5 jaar, met de blijvende inflatie, gaan wij bijna niet meer anders weten. Tenzij je nog wat 30mm/20gr spul hebt liggen om te vergelijken... De import díe daarvan nog zal zijn zal relatief onbetaalbaar worden.

Áls we nog mogen stoken na dit jaar...Eén gril, weer één opportunistische deal van links naar vvd/D66 en we're done.

Normale prijs voor een 200sh met dit kaliber en inhoud kruit is rond de 70 euro en dit bedrag zou ik wel betalen voor dit product want slecht vind ik het niet, alleen duur.

Ook al zo'n ultrasnel ding, ja zo lijkt 20mm wel wat maar gaat de minimaal €120 dan tevreden stellen, als het ook al voor slechts 1000gr NEM is?

Had hem als vervanger gekozen, puur uit nieuwsgierigheid en gebrek aan andere spullen om uit te kiezen. Bizarre ervaring in een lege winkel.. maar goed. Wat een lekker rammertje deze bak! Voor 20mm echt heel erg goed, mooi kleuren en het tempo maakt de lucht constant gevuld.

Echt een gave bak zo op film zeg, dat tempo vind ik echt geweldig. Lekker rammen met die handel. Op de lijst.

Back
Bovenaan