Helsinki Skyscrapers 200 Shots

Zojuist van mijn dealer het bericht gehad dat deze is afgekeurd en vervangen wordt door de '200 shots turbo'. Ik kan alleen even niet 1-2-3 vinden welke box ze dan bedoelen

Er is op dit moment geen officieel bericht dat de Helsinki Skyscrapers zou zijn afgekeurd. Kun je alsjeblieft héél voorzichtig zijn voordat je dit soort dingen de wijde wereld in slingert? Want dit is gewoon niet waar. Neem alsjeblieft contact op met het verkooppunt en vraag hen wat er aan de hand is. Waarschijnlijk krijgen ze te weinig geleverd, of iets in die richting.

Grote kans dat er tekort is, want deze is niet meer te bestellen inderdaad. We kunnen niet ook nog de chaos gebruiken dat mensen zomaar wat roepen. Moet ook even naar de winkeliers kijken waar "afkeur" nu ook een gevaarlijk makkelijk excuus kan zijn. Niet a

Kom op zeg, als ze nu ook al de kleiner kaliber producten gaan afkeuren dan blijft er dadelijk echt maar dan ook echt niets meer voor ons over. De importeurs zullen straks ook wel twee keer gaan nadenken voordat ze überhaupt nog iets voor Nederland gaan importeren, want dat risico lijkt alleen maar steeds groter en groter te worden. Het lijkt dus op een vooropgezet plan van ITL om de importeurs zo dwars te liggen dat zij zelf hiermee stoppen. Zij kunnen dan toch wel hun spul in Duitsland etc. kwijt. Zo hoeft er nog niet eens een verbod te komen en wassen de politici hun handen in onschuld. Er mag dan zeer zeker wel nog afgestoken worden maar dat zullen er dan zo weinig mensen zijn dat er een WIN WIN situatie zal ontstaan voor de heren in Den Haag. Zo zal Groenlinks/PVDA met daarbij o.a. de partij van de dieren min of meer hun zin krijgen, immers zal er enorm weinig nog afgestoken worden, en zal de rest van de rechste partijen blij zijn omdat ze het niet hoefde te verbieden. M.a.w. de importeurs zullen uiteindelijk gaan beslissen wat het in de toekomst zal worden. Gezien het pesten vanuit ITL zal mijn hypothese wel eens uit kunnen komen.

Kom op zeg, als ze nu ook al de kleiner kaliber producten gaan afkeuren dan blijft er dadelijk echt maar dan ook echt niets meer voor ons over. De importeurs zullen straks ook wel twee keer gaan nadenken voordat ze überhaupt nog iets voor Nederland gaan importeren, want dat risico lijkt alleen maar steeds groter en groter te worden. Het lijkt dus op een vooropgezet plan van ITL om de importeurs zo dwars te liggen dat zij zelf hiermee stoppen. Zij kunnen dan toch wel hun spul in Duitsland etc. kwijt. Zo hoeft er nog niet eens een verbod te komen en wassen de politici hun handen in onschuld. Er mag dan zeer zeker wel nog afgestoken worden maar dat zullen er dan zo weinig mensen zijn dat er een WIN WIN situatie zal ontstaan voor de heren in Den Haag. Zo zal Groenlinks/PVDA met daarbij o.a. de partij van de dieren min of meer hun zin krijgen, immers zal er enorm weinig nog afgestoken worden, en zal de rest van de rechste partijen blij zijn omdat ze het niet hoefde te verbieden. M.a.w. de importeurs zullen uiteindelijk gaan beslissen wat het in de toekomst zal worden. Gezien het pesten vanuit ITL zal mijn hypothese wel eens uit kunnen komen.

Man man man wat een verhalen altijd vanuit jou.

Man man man wat een verhalen altijd vanuit jou.

En wat is dan nu het probleem? Beginnen jullie nu alweer mij uit de tent te lokken? Man man man.. wat heb ik nu dan weer geschreven wat in jouw ogen niet kan? :frusty: En neen, ik ga hierna niet in discussie, zie mijn vraag maar als een retorische.

Ik heb vandaag hetzelfde bericht ontvangen van de verkoper, het product is afgekeurd door de ILT.
Of het een groot complot om de wereldmacht in handen te krijgen kan ik niet over oordelen.

Helsinki Skyscrapers, display turbo box 200 en Firework Show(Pyrostar) allemaal omlabelingen. Dus als je de laatste krijgt zit je ook goed.

Helsinki Skyscrapers, display turbo box 200 en Firework Show(Pyrostar) allemaal omlabelingen. Dus als je de laatste krijgt zit je ook goed.
Ik heb de '200 shots Turbo Display box' meegekregen ipv Helsinki Skyscrapers. De verkoper zei een vervanger, maar is gelukkig dus gewoon hetzelfde.

Back
Bovenaan