Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom op zeg, als ze nu ook al de kleiner kaliber producten gaan afkeuren dan blijft er dadelijk echt maar dan ook echt niets meer voor ons over. De importeurs zullen straks ook wel twee keer gaan nadenken voordat ze überhaupt nog iets voor Nederland gaan importeren, want dat risico lijkt alleen maar steeds groter en groter te worden. Het lijkt dus op een vooropgezet plan van ITL om de importeurs zo dwars te liggen dat zij zelf hiermee stoppen. Zij kunnen dan toch wel hun spul in Duitsland etc. kwijt. Zo hoeft er nog niet eens een verbod te komen en wassen de politici hun handen in onschuld. Er mag dan zeer zeker wel nog afgestoken worden maar dat zullen er dan zo weinig mensen zijn dat er een WIN WIN situatie zal ontstaan voor de heren in Den Haag. Zo zal Groenlinks/PVDA met daarbij o.a. de partij van de dieren min of meer hun zin krijgen, immers zal er enorm weinig nog afgestoken worden, en zal de rest van de rechste partijen blij zijn omdat ze het niet hoefde te verbieden. M.a.w. de importeurs zullen uiteindelijk gaan beslissen wat het in de toekomst zal worden. Gezien het pesten vanuit ITL zal mijn hypothese wel eens uit kunnen komen.
Man man man wat een verhalen altijd vanuit jou.
Ik zal maar niet zeggen: Told you so
Gaan ze nu de Firework Show van Pyrostar leveren als vervanger?
Ik heb de '200 shots Turbo Display box' meegekregen ipv Helsinki Skyscrapers. De verkoper zei een vervanger, maar is gelukkig dus gewoon hetzelfde.Helsinki Skyscrapers, display turbo box 200 en Firework Show(Pyrostar) allemaal omlabelingen. Dus als je de laatste krijgt zit je ook goed.
Mis ik topic daarvan hier op vwc? Iemand straatfilmpje?Nee je krijg de Display Turbo box 200 shots is ook het zelfde