Hellfire Thunder

Als het filmpje in de beginpost klopt, is dit echt een must have voor mij.

Dit is echt zo'n cake waar je er 100 van tegelijkertijd wilt laten gaan.

De prijs is echter zoals ALTIJD een probleem.

Prima cake voor een prima prijs.

Gewoon een vraag: waarom is 30,- voor een 25 shots cake voor de meesten teveel,terwijl 100 shots compounds voor 100,- a 120,- over de toonbank vliegen? (gelet op het vele 'die komt zeker op de lijst' commentaar bij deze compounds hier op het forum).

No offence, ik probeer het gewoon te begrijpen...

Ik denk dat meeste niet weten dat een fluitcake ook gevaarlijker en moeilijker te maken is. Er word voor de fluit whistlemix gebruikt wat gevaarlijker is om mee te werken. Ik vind de prijs vergeleken met andere cakes 100% meevallen. Ik weet niet of in deze cakes ook plastic tubes/bombettes gebruikt word wat weer duurder is dan karton.

Prima cake voor een prima prijs.

Gewoon een vraag: waarom is 30,- voor een 25 shots cake voor de meesten teveel,terwijl 100 shots compounds voor 100,- a 120,- over de toonbank vliegen? (gelet op het vele 'die komt zeker op de lijst' commentaar bij deze compounds hier op het forum).

No offence, ik probeer het gewoon te begrijpen...

Mensen zijn verwend geraakt door de freakacties oa. 10 jaar geleden werd er met gemak 6 tientjes voor een 500 grammer neergelegd en nu moet dax max 25 zijn en liefst nog minder.

Sky Screamers 2.0 heeft dezelfde prijs, nu kijken wie er beter presteert. Ze zijn niet goedkoop maar voor een topper van een fluitbak wil ik best een uitzondering maken.

Ziet er tof uit met dat rode erbij zo, wel eentje die ik in de gaten ga houden.
Qua fluit gaat ie ook wel lekker, maar die wil ik in december nog weleens vergelijken met de Sky Screamers 2.0, want daarvan was ik wel weer even onder de indruk en die lijkt knap langer door te fluiten.

Ik vond 'm dit keer nog beter dan bij Burning Airfield. De burst was nu duidelijk wat harder! Echt een toppertje zo.

Back
Bovenaan