Hellfire Thunder

Evo is goed bezig, weer een leuke cake met veel variatie op de markt gebracht, als de prijs leuk is maar een aantal van inslaan.

Vind hem wel goed opzich maar met bloedrode flitsjes verwacht ik zoiets als dit.

Dat was eerst ook de bedoeling.
Helaas is dit effect alleen bij extreem droog weer te produceren.
En daarna moet het echt heel goed verpakt worden want zodra er vocht bij komt is het effect onklaar.
Wel zal de gewone strobe mogelijk worden vervangen door Bloody red special strobe.
Helaas kan die momenteel niet gesampled worden door de productie stop in China.

gr
Evolution Fireworks

Niet wat ik had verwacht, maar opzich logisch dan dat het niet kan na jouw uitleg Marchel. Verder wel weer onderscheidend van al die tig 'rauwe-fluit-naar-boeket' cakes door de salvo's en ti boeketten en dan nog de rode strobe. Ik vind het zo een topper.

Helaas niet geworden wat ik zelf had gehoopt, maar zeker een leuke cake !
En na de uitleg is het duidelijk waarom haha

Kijk, het is niet het gewenste effect, alleen ik vind los van de fluit een Ti-boeket met die rode strobe er om heen ook wel wat hebben. Ik denk dat ik deze volgend jaar ook eens ga zoeken.

Moet zeggen dat de Hellfire Thunder 3 jaar geleden, toen hij werd aangekondigd, al mijn interesse trok, gezien de effectomschrijving: Bloody red photoflash salute with blue stars.

Deze nieuwe versie ziet er erg goed uit op film en ik denk een leuke toevoeging aan het al ruime aanbod van fluit cakes met een rauwe fluit. Dat het hier gaat om een salvocake is een groot pluspunt en ook de toevoeging van de red strobe mine kan ik erg waarderen. Kijk er al naar uit om deze live te zien tijdens een demo.

Wel zal de gewone strobe mogelijk worden vervangen door Bloody red special strobe.
Helaas kan die momenteel niet gesampled worden door de productie stop in China.

gr
Evolution Fireworks

Kan je hier al iets meer over melden Marchel? Wat moet ik mij voorstellen bij 'Bloody red special strobe'? Is dit dan nog intenser van kleur?

Moet zeggen dat de Hellfire Thunder 3 jaar geleden, toen hij werd aangekondigd, al mijn interesse trok, gezien de effectomschrijving: Bloody red photoflash salute with blue stars.

Deze nieuwe versie ziet er erg goed uit op film en ik denk een leuke toevoeging aan het al ruime aanbod van fluit cakes met een rauwe fluit. Dat het hier gaat om een salvocake is een groot pluspunt en ook de toevoeging van de red strobe mine kan ik erg waarderen. Kijk er al naar uit om deze live te zien tijdens een demo.

Kan je hier al iets meer over melden Marchel? Wat moet ik mij voorstellen bij 'Bloody red special strobe'? Is dit dan nog intenser van kleur?

Deze is idd intenser van kleur en hebben een ander soort aan/uit frequentie zeg maar.

Marche, Is het niet mogelijk om de cake met gewenste effect in Spanje ofzo te laten maken ?
Of stijgen de kosten dan zo enorm er voor dat het niet relevant is naar de klant ?

Back
Bovenaan