Hellfire Thunder

Dus geen enkele cake met rauwe fluiters in jouw collectie komend jaar neem ik aan?

Ieder zijn smaak en mening, maar 10 euro voor een (bijna) 500 grammer met een relatief duur effect, is niet heel realistisch, toch?
Het is geen 500 grammer, zie post 95. Qua prijs/kwaliteit koop ik liever een ROTP voor een eurootje of 19. Of twee van deze voor 20 :) Plezier tov prijs gaat het mij om. Persoonlijk dingetje indeed.

Het is geen 500 grammer, zie post 95. Qua prijs/kwaliteit koop ik liever een ROTP voor een eurootje of 19. Of twee van deze voor 20 :) Plezier tov prijs gaat het mij om. Persoonlijk dingetje indeed.

Vrijwel onmogelijk 265 NEM. Qua effect doen ze echt niet (of heel weinig) onder voor een Viper, Sky Screamers 2.0, Tropic Scream (salute), ROTP, waar overal wel tussen de 400-500 NEM in zit. Heb er zelf niet naar gekeken op 31 december, geloof je blind, maar heel bijzonder weinig gram voor de HT.

Just curious, had jij de 2018 batch van de ROTP dit jaar of vorig jaar?

@Bonzo26 Tja als Evolution 265 NEM op het label zet dan zal dat wel kloppen toch??? Vorig jaar had ik de Viper. ROTP had ik alleen het eerste jaar.

Ziet er wel heel dik uit, fluit komt goed over en die rode boeketjes zijn prima. Heb hem niet gehad, maar kon uiteindelijk de Sky Screamers niet meer krijgen en was deze even vergeten. Voor komend jaar op de lijst, wil dit wel in de straat hebben.

Ben normaal echt geen liefhebber van fluiters in een cake of box maar vond deze toch wel iets hebben. Word de start van mijn 18 uur projectje

Deze ziet er op film inderdaad prima uit. De krijs mag wat harder, wat ik zo kan beoordelen aangaande het laatste filmpje (wellicht is dat in reallife anders), maar de boeketjes erboven zijn bij deze dan weer een stuk beter dan zijn concurrenten. Prijs is wat hoog, maar wellicht kan daar bij winkels wat mee gedaan worden. Interessant product, houd ik in de gaten.

Erg mooie cake hoor, doet het erg goed zo op film te zien. Ik vind de prijs echt te hoog, maar je haalt er wel een heel mooi stukje vuurwerk mee in huis. De rode boeketjes zijn wel echt een mooie toevoeging hoor, komt goed over.

Dit is echt wel een hele dikke cake hoor, mn pa schrok zich kapot toen die afging haha :p.

De fluiters zijn knoepert hard en de boeketten mooi rood met titanium erin, prachtig. Voor 25 euro pak ik hem zeker mee als die voor die prijs komt!

Zieke cake zeg, was mij helemaal nog niet opgevallen. Genoteerd voor volgend jaar... mits de prijs iets zakt dan haha

Hele leuke cake maar meer dan 15 euro vind ik deze niet waard.

Waar baseer jij dat op als ik vragen mag. Ik zelf vind 30 heel veel geld, maar 15 vind ik nou wel weer overdreven hoor haha

960 euro in 1x de lucht in. Ik ben gek op fluiters maar de prijs van deze houdt mij toch wel tegen. Zou hem echt in veelvoud willen schieten maar dat laat mijn budget Niet toe

Zo dan, deze klinkt echt erg goed zeg! Net even dat beetje meer dan de andere scream cakes die ik al heb gehad. Wannahave!

32 stuks haha, helemaal koekoek, maar wat lekker zeg!!
Mag je wel een verdomd leuke prijs af hebben kunnen stemmen, want dat is fors geld inderdaad. Maar de reacties zeggen genoeg! Feest!

Dit was in de straat echt een topper hoor. Die fluiters gaan echt kneiterhard. Komt er dit jaar zeker weten weer bij.

Deze dit jaar gehad. Het viel me op dat de pot net zo hoog was als de Pearl River van Pangu. Daarnaast waren de tubes gevuld tot 1 cm onder de rand.

Ik heb hem los geschoten en daar kwamen met salvo's van 5 de fluiters erg goed uit de verf. Omdat het volgende salvo pas af gaat wanneer de eerdere salvo's klaar zijn viel me de tijdsduur alles mee. De rode boeketjes waren een leuke toevoeging. Ook was het lanceergeluid erg speciaal.

Back
Bovenaan