Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ieder jaar zijn we met zijn allen erg nauwkeurig in het samenstellen van onze bestellingen. Meestal is iedereen daar wel tevreden over, maar uiteraard zit er ook wel eens een misser tussen. Kortom, heb jij wel eens spijt van aankopen gehad?

Afgelopen jaar. De special 4 4 x gekocht. Niet erbij stil gestaan dat deze veranderd was. Wat een miskoop. 1 x nooit weer.

De Double Whammy op de gok gekocht, eenmaal aangestoken viel die toch vies tegen, burst was er niet, spreiding minimaal, alleen pluspuntje waren de kleuren... Die waren dan wel weer vet. Achja, dit jaar weinig nieuwe producten en meer al bewezen producten kopen.

Hier ook de double whammy. Zelfs zo teleurgesteld dat ik hem nog op zolder heb staan omdat ik gewoon geen zin had om deze af te steken. Bizar eigenlijk.

Enige waar ik elk jaar weer "spijt" van heb zijn die bergen klein spul. Elk jaar weer beland t merendeel met verpakking en al in de vuurton of ergens in de schuur. Jaar erop weer hetzelfde verhaal.

• Like
Waarderingen: 3xh
spijt is groot woord, meer absoluut het geld niet waard, afgelopen jaar van Evo de Pretty Hardcore en de grootste flopper de Tomahawk van Pangu

Spijt van producten niet zo zeer, wel van te veel bakken overhouden tot 24.00 en eindstand tot 03.00 nog buiten staan.

Katan The Jungle was echt de grootste flop ooit. Als vervanging gekregen voor de special #6 maar ongekend slecht was die. Mijn exemplaar was nog een stuk slechter dan de toch al slechte straatfilmpjes die je er online van kan vinden. Was nog jaloers over hoe die daar presteerde....
Volle €150 voor betaald.

Edit: hier het filmpje. Mijn vader heeft gefilmd, zijn film skills zouden wat beter kunnen xD

Katan The Jungle was echt de grootste flop ooit. Als vervanging gekregen voor de special #6 maar ongekend slecht was die. Mijn exemplaar was nog een stuk slechter dan de toch al slechte straatfilmpjes die je er online van kan vinden. Was nog jaloers over hoe die daar presteerde....
Volle €150 voor betaald.

Edit: hier het filmpje. Mijn vader heeft gefilmd, zijn film skills zouden wat beter kunnen xD
Heeft de nieuwe dealer Hello Fireworks hier een omlabeling van? Laten liggen dan!

Hier hoef ik niet lang over na te denken, met stip bovenaan en all-time-winner in de categorie miskopen was de Pangu Tomahawk. Een toch wel prijzige 30mm compound, een filmpje om je vingers bij af te likken en dan is het in werkelijkheid een box die niet eens fatsoenlijk doorloopt en de burst en effecten zouden zelfs voor 25mm matig zijn.

Voordat ik goed de topics over artikelen doorlas, heb ik een bestelling gedaan bij de staffel. Met aardig wat artikelen die hier boven staan.

Een Tomahawk, Pretty Hardcore, Noi-Z. Maar het aller ergste is Mother of al Boxes.

Van deze bestelling heb ik al spijt zonder een lontje aangeraakt te hebben

Noi-z is wel een dikke bak hoor
Voordat ik goed de topics over artikelen doorlas, heb ik een bestelling gedaan bij de staffel. Met aardig wat artikelen die hier boven staan.

Een Tomahawk, Pretty Hardcore, Noi-Z. Maar het aller ergste is Mother of al Boxes.

Van deze bestelling heb ik al spijt zonder een lontje aangeraakt te hebben

Baal nogsteeds dat ik vorig jaar voor een best groot bedrag van mijn budget de nieuwe Pangu cakes ( Bladerunner, Beat It , Smoking Gun, Boracay ) en enkele andere nieuwe GBV producten had gekocht ... kwaliteit was echt slecht hiervan en deze hadden geen van allen een normale burst waardoor de effecten nergens op leken , of de omschrijving van het product kwam niet overeen met hoe deze verkocht werd, als voorbeeld de St8ment Avalanche werd verkocht als 30mm en blijkt uiteindelijk 25mm te zijn .

Dit jaar ga ik in ieder geval alleen bestaande toppers zoals de Rubro Event Seasons 4 , Pangu Colorful City etc. kopen en geen nieuwe producten meer van in ieder geval GBV .

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar spijt van de Tomahawk en de Kingdom of Heaven.
Tomahawk is een bekend verhaal, Kingdom of Heaven maakte totaal geen indruk. Dertien in een dozijn.

Geen spijt van mijn cakes of compounds, maar van het vele cat 1 wat toch altijd op een hoop beland. Daar had ik dan beter goede fonteinen of kleine cakes van kunnen kopen.

Ik heb vooral spijt dat ik het eerste half jaar zoveel gekocht heb. Waardoor ik nu het seizoen echt begint nog maar enkele artikelen erbij wil kopen en dat toch best jammer is. Dat heeft niet eens zozeer met budget te maken maar vooral om niet teveel vuurwerk te hebben. Want als je teveel moet afsteken geniet je er in de loop van de avond toch niet helemaal optimaal meer van.

Heb ook inderdaad spijt dat ik niet wat meer kleiner spul gekocht heb. Had gewoon te weinig fonteinen etc die ik toch altijd wel erg leuk vind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan