Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt, kan het zo niet benoemen. Tuurlijk regelmatig producten gehad die niet voldoen aan de verwachtingen, maar ik kan dat prima hebben. Ook vaak genoeg gehad dat een product juist erg positief verraste. Soms win je en soms verlies je, hoort er ook een beetje bij in onze hobby vind ik.

Vorig jaar een hele andere doos gekregen dan ik besteld had. Ik kreeg cafferata cakes in een evo doos. Nooit meer dat ik bij die winkel terugkom. Jammer.

Vorig jaar een hele andere doos gekregen dan ik besteld had. Ik kreeg cafferata cakes in een evo doos. Nooit meer dat ik bij die winkel terugkom. Jammer.
Aan evo heb je vorig jaar niks gemist.

Los van dat dit natuurlijk totaal not done is..

Eigenlijk niet. Alles is zorgvuldig uitgezocht en besteld, maar goed dat doen we hier allemaal wel denk ik zo.

Ik hang wel meer naar bewezen produkten dan naar nieuwe hoewel ik soms ook wel een gokje neem links en rechts.

Het evo/pangu debakel bv van vorig jaar is me bespaard gebleven hoewel ik wel ff raar stond te kijken met mn tropic snow om 0030..

Had afgelopen jaren gekozen voor Tomahawk als waaier ipv Obsessed die ik de jaren ervoor had. Groter kaliber dus ik had er veel van verwacht. Maar zoals hierboven meermaals gesteld, viel toch wat tegen. Dit jaar weer terug naar (2x!!) Obsessed.

Spijt van een aankoop eigenlijk nooit,
kan een keer iets tegenvallen jammer maar helaas.

spijt van te weinig aankoop dat dan weer wel bijvoorbeeld de ballpythons en kometenbomben en zo zijn er nog wel meer dingen die niet meer zijn of maar even zijn geweest .... had ik maar meer gehad.

Special #4 vorig jaar.. Wat een teleurstelling.. Keek daar echt naar uit halverwege een Cairo crackling erbij wat nog voor een glimlach zorgde

Meeste cakes van vorig jaar waren top bij mij.
Alleen de Pangu Best it viel best tegen (weet dat het een 20mm is, maar viel zelfs voor een 20 best tegen)

Verder de Strike Xtreme gates of Heaven. Voor zo'n grote en dure bak zaten de lonten verkeerd verbonden tussen deel 2 en 3 waardoor ik een lange doorlont moest maken. Helaas hierin dus vonkoverslag gekregen en dus een wat kortere show gekregen. Wel prima boeketten en burst!

M8jn grootste flop was je zal het niet denken van rubro een cake box van 703 schoten stond gewoon te kijken waarom 300euro en kwam niks uit
Flop flop flop achter elkaar. Zonde godzilla

Laatst bewerkt:
Ik heb ooit tijdens de afhaaldagen 4 grote single shots gehaald. Deze waren in de voorverkoopactie voor 6 euro ofzo te krijgen, maar te veel twijfels dus niet gehaald. Tijdens het afhalen zag ik ze staan en moest ze toch hebben en toen kosten ze 15 euro per stuk. Veel te duur natuurlijk en toen vielen ze ook nog eens enorm tegen helaas. Dus daar had ik achteraf wel wat spijt van ja.

Afgelopen jaarwisseling had ik de Katan Special #4 en de Pyrotechnic Chemistry (Dubbele compound) van Lesli dat was een enorme teleurstelling.
Vooral die Special #4, die was compleet anders.

Laatst bewerkt:
Een Dahlia Madness 100sh 1.2'' van Magnum, impulsieve aankoop op een afhaaldag en was dus extra alleen verwachte ik daar vele malen meer van dan achteraf bleek. Burst was minimaal en het chrysanthemum was ver te zoeken. Grote kans dat het nog te vochtig was, overige Magnum producten waren die avond in ieder geval top!

Royal Celebration van Mania.
Wat ongelooflijk slecht was die, plofjes en 12mm effecten. Slechtste koop ooit.

Daarom al paar jaar voornamelijk overgestapt op bestaande bewezen artikelen.

Afgelopen jaar een knalpot gekocht,secret salute van rubro om de buurt mee wakker te maken.
Filmpje deed het overkomen als een echte knaller,in real life had ik beter met trektouwtjes kunnen gaan staan.
Wat een miskoop,terwijl deze jaren ervoor toch echt beter is geweest.
Afijn die komt er niet meer in hier.
Zo zijn er wel meer miskopen geweest maar ik ben de namen vergeten.

Afgelopen jaar een knalpot gekocht,secret salute van rubro om de buurt mee wakker te maken.
Filmpje deed het overkomen als een echte knaller,in real life had ik beter met trektouwtjes kunnen gaan staan.
Wat een miskoop,terwijl deze jaren ervoor toch echt beter is geweest.
Afijn die komt er niet meer in hier.
Zo zijn er wel meer miskopen geweest maar ik ben de namen vergeten.
Is toch ook meer een crackling doos dan salute

Spijt heb ik eigenlijk nooit. Maar dat je achteraf teleurgesteld bent in sommige producten omdat ze erg tegenvallen gebeurd helaas wel eens. Zoals afgelopen jaar de Tomahawk bijvoorbeeld

Is toch ook meer een crackling doos dan salute
Bijbehorende filmpje liet me toch echt een salute cake zien,dat was dan ook de motivatie om m te nemen.
Wellicht dat men er een verkeerd filmpje bij had geplakt,dat zou nog kunnen,een plaatje van de cake geschoten op t filmpje was er niet,evenmin als zicht op het aansteken van de cake in kwestie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan