Heavy Legend Monster Cakes

Waarom hebben al die filmpjes van Vuurwerkcrew zelf weinig frames ofzo
Volgens mij van live streams geknipt..

Dit heeft te maken met de sluitertijd van de de camera (ik gok een DSLR) waarmee dit gefilmd is. De vuistregel bij video is namelijk dat het getal van de sluitertijd 2 maal zo groot is als de framerate waarin wordt gefilmd. (In dit geval 25 fps, dus sluitertijd = '1/50') Bij de filmpjes van Scav is er denk ik een sluitertijd gebruikt die lager is dan de framerate zelf, bijvoorbeeld '1/13'. Een voordeel hiervan is dat het mooie nachtbeelden oplevert qua licht; je sensor vangt zoveel licht dat de ISO omlaag kan en je dus ruis vermijdt. Een groot nadeel is dat alles wat beweegt gewoon niet prettig is voor het oog. Zie dit voorbeeld. Links heeft hier erg veel ruis, maar prima beweging. Rechts heeft een stuk minder ruis, maar beroerde beweging.

Ja, ik kan hier nog uitgebreid over doorlullen, maar het is tijd om weer on-topic te gaan. :wink:

ik zie in dit topic van alles zelfs video's maar een mening van mensen die ze live hebben gezien zie ik nergens. Niemand bij een demo geweest? ben wel benieuwd lijken wat aan de kleine kant de effecten

ik zie in dit topic van alles zelfs video's maar een mening van mensen die ze live hebben gezien zie ik nergens. Niemand bij een demo geweest? ben wel benieuwd lijken wat aan de kleine kant de effecten

Absoluut een prima set, gezien tijdens de Dealer Avond (filmpje staat op de vorige pagina). Redelijk grote effecten, prima burst. Zeker voor de setprijs prima prijs/kwaliteit-verhouding. En als je de set met wat Freak-korting weet te bestellen dan betaal je rond EUR 10,00 per cake. Niks mis mee!

Inderdaad een prima set. Ook tijdens de demo mogen aanschouwen. Grote effecten, goed uitgewerkt en een prima burst. Absoluut geen miskoop lijkt mij zo!

Wat een vreselijke labels! Ben ik dan toch de enige die het niks vindt? :p
Mis de tijden dat de labels velen malen mooier waren. Denk aan Wolff rond 2000/2010.

Als ik een verbeterpuntje mag aandragen is dat het toevoegen van een finalesalvo van 3 schots ofzo in de cake. Maakt ze net even af.
Verder dikke prima. Leuke effecten.

Prima cakes! Gisteravond 1 getest en hij was prima. Goede burst en effect grote. Voor de 32 euro wat ik er voor betaalt heb elke euro waard!

Laatst bewerkt:
Fijne cakes voor een goede prijs, grote effecten. Komen waarschijnlijk weer in de collectie.

Back
Bovenaan