Heavy Legend Monster Cakes

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 747
Artikelnaam: Heavy Legend Monster Cakes
Bruto Gewicht: 4500 gram
Netto Kruitgewicht: 1147 gram
Aantal Schoten: 19 schoten per cake
Effectomschrijving: 19 shots XXL power potten. Monsterlijk mooi! Pak die stapelkorting en scoor 3 potten voor een dumpprijs.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 4/3
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €73,50
Voorverkoopprijs: €39,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

747_1_2_3_Monster_Cakes_Rubro_Power_Fireworks-kopiëren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker leuke labels! De laatste cake van deze die geschoten werd gisteren, zag er echt goed uit vond ik.

Deze cakes worden toch per 3 als assortiment verkocht? Ik zie ze namelijk in een webshop voor 24.50 per stuk. Dat komt uit op de adviesprijs voor alle drie. En dus ruim 33 euro duurder op de voorverkoop prijs wat rubro hanteert.

Edit: zie dit bij meerdere assortimenten bij desbetreffende winkel.

Deze cakes worden toch per 3 als assortiment verkocht? Ik zie ze namelijk in een webshop voor 24.50 per stuk. Dat komt uit op de adviesprijs voor alle drie. En dus ruim 33 euro duurder op de voorverkoop prijs wat rubro hanteert.

Heb ze ook zien staan voor dat bedrag.

Op de officiële prijslijst staan ze van EUR 73,50 voor EUR 49,99 en EUR 39,99 tijdens de Voorverkoop per set van 3 cakes. Los staan ze niet op de prijslijst. Kan zijn dat die winkel(s) zelf hebben besloten om ze ook los te verkopen tegen een losse (hoge) prijs.

24,50 per stuk... :bye:

Doe mij er dan maar 3 voor 35,-. Hoop niet dat die winkel(s) zich freaksite noemen.

Op de officiële prijslijst staan ze van EUR 73,50 voor EUR 49,99 en EUR 39,99 tijdens de Voorverkoop per set van 3 cakes. Los staan ze niet op de prijslijst. Kan zijn dat die winkel(s) zelf hebben besloten om ze ook los te verkopen tegen een losse (hoge) prijs.

Ik moet hier even op terugkomen. Inmiddels heb ik een proefopzet van de Rubro-folder gezien en daarin staat wel degelijk de prijs van EUR 24,50 per stuk (!!). Vervolgens krijg je stapelkorting als je ze als set koopt en betaal je geen 3 x 24,50 = EUR 73,50 maar EUR 49,99.

Creatief met kortingen en acties misschien, klinkt als 2+1 gratis. Verkoopt misschien sneller als wanneer je meteen zegt dat ze bijvoorbeeld 18 euro per stuk kosten.

Ik moet zeggen dat ik over het algemeen moeite heb om de prijzen te begrijpen. Het lijkt wel alsof alles wat uitkomt meteen met een "actie" verkrijgbaar is.

Okey, even los van de bedragen. Ik snap de voorverkoop prijs van €39,99 en een winkelprijs van €49,99 in dit geval. Nu heb je ook een officiële prijs van €73,50. Hoe moet ik dit zien, bepaald een winkel zelf het bedrag tussen de officiële prijs en winkelprijs?

Hoe moet ik dit zien, iemand die dit kan uitleggen?

Door al die "actie" prijzen ben ik even de geloofwaardigheid kwijt of het nou echt om een "actie" gaat of een verkooptrucje.

Creatief met kortingen en acties misschien, klinkt als 2+1 gratis. Verkoopt misschien sneller als wanneer je meteen zegt dat ze bijvoorbeeld 18 euro per stuk kosten.

Ik moet zeggen dat ik over het algemeen moeite heb om de prijzen te begrijpen. Het lijkt wel alsof alles wat uitkomt meteen met een "actie" verkrijgbaar is.

Okey, even los van de bedragen. Ik snap de voorverkoop prijs van €39,99 en een winkelprijs van €49,99 in dit geval. Nu heb je ook een officiële prijs van €73,50. Hoe moet ik dit zien, bepaald een winkel zelf het bedrag tussen de officiële prijs en winkelprijs?

Hoe moet ik dit zien, iemand die dit kan uitleggen?

Door al die "actie" prijzen ben ik even de geloofwaardigheid kwijt of het nou echt om een "actie" gaat of een verkooptrucje.

Het is in vele gevallen een verkooptruc.

Het is inderdaad in vele gevallen een verkooptruc. Door er een actie label op tekst bij te plaatsen converteert een artikel beter. Wat de gemiddelde vuurwerkdealer echter niet weet is dat teveel actie/promotie assortiment juist nadelig is voor de conversie en prijsperceptie, omdat het de geloofwaardigheid onder klanten aantast.

Back
Bovenaan