Head Hunter

Deze afgelopen jaarwisseling ook geschoten. 1e cake vond ik toch iets te weinig 'power' hebben. Cake 2 was top!

(Sorry voor het verticaal filmen. Met de mobiel gefilmd.)

Ik vond de blauwe effecten van de eerste cake tegenvallen. De witte blink boeketten en cake 2 waren wel gewoon goed.

Zonde inderdaad dat de burst van cake 1 matig was. De effecten zijn namelijk echt prachtig. Wie weet dit jaar een betere batch?

De blauwe boeketten van cake 1 lijken iets kleiner uit te vallen, maar alsnog vind ik deze erg goed overkomen. Ik zag deze ook onlangs op film voorbijkomen van een show geschoten door Wagenvoort, maar helaas heb ik de Head Hunter zelf nog niet live in actie gezien tijdens een show. Glitter willows doen het altijd goed en vooral de effectencombinatie van cake 2 spreekt mij erg aan. Staat zeker op de wensenlijst.

€30 is geen geld voor 1kg kruit. sinds 2020 probeert een nabije dealer de vergelijkbare double defense voor 25 euro elke keer in de outlet te zetten en heb ik hem elke keer besteld dus ik hoop dat ik hem dit jaar wel eindelijk mee kan nemen (en dat ie nog steeds 25-30 euro is)

Ik vond het een erg tof ding! Goede prijs-kwaliteit. Geschoten als opening in mn project (er is overlap met een andere cake op het einde):

Deze ging hier wel erg snel. Volgensmij gingen beide cakes tegelijk ondanks dat ik enkel het hoofdlont had aangestoken. Die 10 seconden dat hij duurde was wel genieten, mooie grote sierlijke effecten.

10 seconden is veel te kort ja haha.

Hier een filmpje waarin hij prima ging. Heb er meerdere gehad.

Helaas deze dit jaar toch maar niet besteld. Als ik zo bovenstaande films zie waar ie "normaal" presteert een prima bakje. Hij is niet heel speciaal maar ik vind m toch helemaal prima.

Back
Bovenaan